Eidos Interactive oddaje swoje stare marki niezależnym deweloperom

W zeszłym roku Square Enix rozpoczęło program znany jako Square Enix Collective. Partnerem programu został serwis indiegogo, na którym zweryfikowane i zaakceptowane przez SE pomysły miałyby się pojawić. Profity? Możliwość wykorzystania starszych marek Square Enix i sama pomoc studia. Do programu dołączyło właśnie Eidos Interactive.
Złota pieczęć Square Enix i sama pomoc dewelopera może być dużym atutem dla małych i niezależnych producentów, którzy chcą wystartować na indiegogo. Oczywiście nie ma nic za darmo: 5% zebranej kwoty idzie do patrona, tak samo jak 10% od każdego sprzedanego egzemplarza i kolejne 10% za wykorzystanie licencji. W zamian Square Enix zobowiązało się do wydania gry.
Do programu dołączyło właśnie Eidos Interactive z trzema markami, które każdy zapisany i niezależny deweloper będzie mógł wykorzystać:




- Gex
- Fear Effect
- Anachronox.
Ciężko powiedzieć, czy haracz w wysokości 20% od każdego sprzedanego egzemplarzu gry to uczciwa propozycja za stare i porzucone marki, ale z drugiej strony na nostalgii można bardzo dobrze zarobić.