Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 04.02.2015 20:22
Twórca Wiedźmin 3: Dragon Age Inkwizycja nie jest złe, ale za dużo w tej grze zadań zbierackich
1474V

Twórca Wiedźmin 3: Dragon Age Inkwizycja nie jest złe, ale za dużo w tej grze zadań zbierackich

W rozmowie z serwisem Eurogamer Mateusz Tomaszkiewicz, deweloper Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4) poruszył temat Dragon Age: Inkwizycja. Oprócz pochwalenia sukcesów samej gry, przyznał, że Bioware przesadziło w ilości „fetch questów”, czyli zadań, w których celem jest zdobycie jakiegoś obiektu. Tak zwane „przynieś, podaj, pozamiataj”.

Mateusz jest głównym twórcą zadań w Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4). To właśnie on cały czas czuwa nad tym, abyśmy w przyszłości ani przez chwilę nie nudzili się w trakcie ogrywania produkcji. Co myśli o zadaniach w Dragon Age: Inkwizycja?

Jeśli chodzi o mnie, to uważam, że Bioware jednak trochę przesadziło w ilości zadań zbierackich. Jasne, to wciąż dobra gra. Mimo wszystko to zwiększa różnorodność, a ta nigdy nie jest zła w grach RPG.

Niedługo potem padło pytanie o jego ulubione tytuły.

Moją ulubioną grą z otwartym światem jest Fallout: New Vegas. Same potwory… kurcze. Tam były takie bestie, które zawsze mnie rozszarpywały. Jak one się… a tak! Szpony śmierci. Przerażające monstra. Nie dało się przed nimi w ogóle uciec!

Poza tym, to Gothic. Świat trochę mniejszy, ale gra była bardzo dobrze zrobiona. I to bez skalowania potworów.

Niestety prawdziwych gier RPG dzisiaj już zbyt wielu nie ma, ale miło, że Mateusz sięga pamięcią do takich klasyków jak Gothic czy też udanego Fallout: New Vegas. O Wiedźmin 3: Dziki Gon na szczęście możemy być raczej spokojni, ale prawdopodobnie minie kilka kolejnych lat nim na horyzoncie pojawi się znów gra tego typu.

Źródło: http://www.eurogamer.de/articles/2015-02-02-the-witcher-3-laesst-euch-vieles-tun-aber-eislaufen-nope

Tagi: CD Projekt RED playstation 4 Wiedźmin 3: Dziki Gon