Zgadnijcie co? Tak! Kolejna gra opóźniona. Tym razem Amplitude

Wsparliście – próbę odświeżenia rytmicznego tytułu z PS2 – na Kickstarterze? Jeśli tak, to na pewno dostaliście już e-mail o przełożeniu premiery na tegoroczne lato. Aczkolwiek powody nie wydają się głupie. Twórcy uczciwie przyznali, że nie do końca radzą sobie z pisaniem gier na PlayStation 4.
Każda osoba, która wsparła na Kickstarterze, otrzymała poniższego e-maila:
Drodzy zrzutkowicze,
Jak wszyscy wiecie, 2015 będzie rokiem, w którym przywrócimy Amplitude na konsole Sony. Spodziewaliśmy się dostarczyć Wam grę w marcu, ale niestety plan wydawniczy się zmienił. Dostarczymy Wam ją w trakcie lata.
ZARAZ, CO? DLACZEGO?!
To jest pierwszy raz, kiedy robimy coś na PlayStation 4 i trzeba to przyznać, ale wciąż dopiero się uczymy. Włożyliśmy masę pracy, aby zmusić silnik gry do współpracy z dodatkową zawartością, którą dla Was przygotowujemy. Te dwie rzeczy powodują, że niestety musimy przełożyć premierę.




W dalszej części wiadomości deweloper tłumaczy, że chcąc wydać produkcję zgodnie z obiecaną datą, część zawartości musiałaby zostać poświęcona, a nikt w zespole nie chce tego robić. Autor e-maila wspomniał także, że gra pojawi się ponownie na PAX East w marcu, gdzie będziemy mogli zobaczyć nowy i odświeżony tryb wieloosobowy.
Amplitude jest próbą odświeżenia rytmicznego tytułu z PS2 o tym samym tytule, gdzie gracz przejmuje dowodzenie nad statkiem Beat Blasterem. Podróżując cyfrowymi trasami, uwalniamy zaklęte w kryształach dźwięki i tworzymy muzykę. Każdej części drogi przypisane są odmienne instrumenty i wokal. Wszystko podliczane jest w punktach, zaliczanie "nutek" bez pudła zwiększa mnożnik, a grę urozmaicają power-upy.