"Ubisoft potrafi spieprzyć nawet Tetrisa"
Festiwal wypuszczania łatek do , które wnoszą nowe błędy trwa w najlepsze, a wczorajsza premiera gry tylko utwierdza w przekonaniu, że Ubisoft zwyczajnie przestało testować swoje gry przed wypuszczeniem na rynek.
W serwisie IGN pojawił się filmik, w którym jeden z tamtejszych redaktorów, Greg Miller, pokazuje koślawe działanie ubisoftowej wersji Tetrisa, wydanej zresztą na 30-lecie marki. Lagi, lagi, łączenie z Uplay i więcej lagów.
Miller poczuł się do stworzenia materiału, gdy odnotował te niedoróbki na dwóch różnych konsolach PS4, lecz sprawa została już wyjaśniona - problemem okazała się zbyt duża liczba znajomych na PSN-ie. Nie usprawiedliwia to jednak dewelopera - takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. W szczególności w grze, którą GameBoy obsługiwał bezproblemowo.
d