Twórcy opowiadają, jak powstał wyjątkowy pomysł na potyczki PvP w Far Cry 4
Jednym z najmocniejszych punktów są Bitwy o Kyrat, czyli sieciowy tryb PvP. Tryb o tyle ciekawy, że wcielamy się na zmianę w dwóch zupełnie różnych bohaterów, co nie pozwala wkraść się monotonii. Jak deweloper wpadł na ten pomysł?
wiele skopiował z poprzedniej części, lecz wszystko to dopracowano i wyszedł doceniony przez recenzentów i graczy sequel. Czego nie wzięli z trójki, to tryb PvP - na tutejsze Bitwy o Kyrat składają się trzy tryby, gdzie gracze wcielają się na przemian w żołnierzy Złotego Szlaku oraz Łowców.
Ci pierwsi korzystają z mocno uszczuplonego arsenału broni palnej (co jest dobrym, utrzymującym równowagę posunięciem), zaś Łowcy do dyspozycji mają jedynie łuk (wraz z kilkoma rodzajami strzał), lecz kucając stają się niewidzialni, potrafią tworzyć wspomagające mikstury ze zbieranych roślin i przywołują do walki po swojej stronie groźne zwierzęta.
Więcej o grze sieciowej i samym FC4 znajdziecie w naszej recenzji, a niżej znajdziecie filmik, gdzie twórcy opowiadają o tworzeniu Bitew: