SEDOC.pl - kupuj gry bezpiecznie i tanio [wywiad]

Mat. sponsorowany
4165V
SEDOC.pl - kupuj gry bezpiecznie i tanio [wywiad]
[email protected] | 11.11.2014, 09:20

SEDOC.pl to platforma zakupowa umożliwiająca nabycie kodów do gier i usług (m.in. PlayStation Plus) w łatwy i wygodny sposób. Nie potrzebujesz karty kredytowej, aby zaopatrzyć się w niezbędny kod. Wystarczy, że odwiedzisz jeden z wielu tysięcy punktów sprzedaży, w którym możesz nabyć interesujący cię produkt. Jak to działa w praktyce?

Redakcja PSSite.com: Czym jest SEDOC? Co dzięki tej usłudze można kupić? Generalnie rozumiem, że skupiacie się na graczach, którzy z jakichś powodów nie chcą lub nie mogą dokonywać płatności np. internetowych, zgadza się?
Dalsza część tekstu pod wideo
 
Marcin Skiba: Ideą marki SEDOC jest umożliwienie zakupu kodów do gier oraz doładowań do konsol za gotówkę w większości miast w Polsce. Chcemy mieć pewność, że gracze z nawet najmniejszych miejscowości będą mieli dostęp do swoich ulubionych usług.
 
Możesz opowiedzieć, jak wygląda proces zakupowy za pośrednictwem SEDOC?
 
Zakupu produktu z naszej oferty można dokonać obecnie w 20 000 punktach sprzedaży w Polsce. Sam proces nie różni się niczym od zakupu doładowania do telefonu. Kod otrzymujemy w formie wydruku z terminala płatniczego, który następnie wystarczy wpisać na naszej stronie sedoc.pl.
 
 
Jakie cele przyświecały wam, gdy inwestowaliście w ten projekt i co was generalnie skłoniło, by go zrealizować? 
 
Zauważaliśmy problem w mniejszych miastach, gdzie na obecną chwilę gracz, który nie posiada karty kredytowej bądź nie chcę dokonać zakupu kartą, aby zaopatrzyć się np. w doładowanie do konsoli, musi udać się na wycieczkę do najbliższego centrum handlowego oddalonego od kilku do kilkudziesięciu kilometrów. Uznaliśmy, że warto wyjść środowisku graczy naprzeciw i coś z tym zrobić.
 
Jakie macie plany na przyszłość? 
 
Chcemy oczywiście urozmaicić oraz poszerzyć naszą ofertę i starać się wytłumaczyć dystrybutorom i wydawcom gier, że gry oraz doładowania sprzedawane w ten sposób powinny być znacznie tańsze i bardziej dostępne.
 
Gdzie można znaleźć wasze kody? Czy ilość punktów, w których będziecie dostępni, będzie systematycznie zwiększana? 
 
Na chwilę obecną posiadamy 20 000 punktów sprzedaży. Są to saloniki prasowe Kolporter, sklepy spożywcze, m.in. Kefirek, Społem, Neonet, stacje benzynowe LOTOS, sklepy Media Expert, sklepy dla graczy sieci Optylio, a już wkrótce naszą ofertę znajdziecie w sklepach sieci Żabka oraz freshmarket. Pełna lista punktów dostępna jest na stronie sedoc.pl. Ponadto cały czas pracujemy nad zwiększeniem liczby miejsc, gdzie można skorzystać z naszej oferty. W przyszłym roku planujemy być obecni w 40 000 punktów. 
 
Kim jest wasz potencjalny klient? Nastolatkiem, który jeszcze nie ma karty kredytowej, czy raczej głową rodziny, która kupuje abonament PlayStation razem z poranną prasą? 
 
Nasza oferta kierowana jest zarówno do nastolatków nieposiadających karty kredytowej, jak i do ludzi dorosłych, którzy ją posiadają, ale nie widzą problemu w tym, aby kupić np. abonament do PlayStation ze wspomnianą poranną prasą.
 
Co potencjalny klient odnajdzie w waszej ofercie? Czego może spodziewać się w przyszłości, jeśli chodzi o wasz asortyment? 
 
Na chwilę obecną w naszej ofercie możecie znaleźć doładowania do konsol i abonamenty – Xbox, PlayStation Network, walutę do gier World of Tanks i World of Warplanes, doładowania Nexon, Upjers, gry Counter Strike Global Offensive, Don`t Starve. Co do bliskiej przyszłości naszym głównym celem jest wprowadzenie do oferty jednej z najbardziej rozpoznawalnej gry na świecie – League of Legends.
 
Czy SEDOC jako marka angażuje się w jakieś działania offline? Można spotkać was na jakichś targach, może współtworzycie jakieś turnieje lub inne idee dla graczy? 
 
Niedawno byliśmy na targach PGA, były to nasze pierwsze targi, na szczęście dość udane. Nasze stoisko szczyciło się sporym zainteresowaniem, a ja miałem niesamowitą frajdę, tłumacząc ludziom, w jaki sposób działa SEDOC.
 
Na jakich imprezach planujecie pojawić się w przyszłości?
 
Planujemy być na większości eventów, jeżeli tylko pozwoli czas. Kolejny duży, na którym nas na pewno nie zabraknie, to IEM KATOWICE.
 
Źródło: materiał sponsorowany

Komentarze (93)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper