Piotr Kaźmierczak Piotr Kaźmierczak 01.10.2014 11:47
Preordery na Call of Duty: Advanced Warfare nie rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
868V

Preordery na Call of Duty: Advanced Warfare nie rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Jeżeli sądzicie, że nowe Call of Duty bez problemu pobije tegoroczne wyniki sprzedażowe każdej dowolnej gry, to być może jesteście w błędzie. Podobno zamówienia przedpremierowe na Call of Duty: Advanced Warfare (PS4) nie spływają tak szerokim strumieniem, jak to dawniej bywało w przypadku tej serii.

Według analityka z Cowen  and Company Douga Cruetza obecna liczba preorderów na Advanced Warfare jest o ponad 50% mniejsza niż w przypadku zeszłorocznego Ghosts, a o 80% mniejsza niż Black Ops II.

Już wyniki sprzedażowe Ghosts nie pobiły drugich Black Opsów, a więc w przypadku najnowszej odsłony może być jeszcze gorzej. Inny analityk stwierdził, że Call of Duty: Advanced Warfare (PS4) powinno się sprzedać w  ok. 17 milionach egzemplarzy (Ghosts ugrał 20 milionów).

Co może spowodować tak z grunty rzeczy wysokie, ale z pewnością niższe od oczekiwań Activision wyniki? Być może marka zaczyna powoli przejadać się graczom, ale duże znaczenia mają tu z pewnością niedawna premiera Destiny, czy nadchodzące hity pokroju next-genowego GTA V, czy kolekcji Halo.

Ciekawe, czy w przypadku coraz niższej sprzedaży serii, Activision podejmie jakieś znaczące kroki w jej kierunku. Być może powrót do czasów II wojny światowej by się przydał?

Źródło: http://venturebeat.com/2014/09/30/call-of-duty-advanced-warfare-preorders-are-still-sluggish/

Tagi: Activision call of duty: advanced warfare high moon studios playstation 3 PlayStation 4 Sledgehammer Games