Główny designer Obcego uważa, że powinniśmy zagrać w wersję na PS4
Jeśli zastanawiacie się w którą wersję zagrać, to być może w decyzji pomoże Wam wypowiedź głównego designera gry - Gary'ego Nappera. Twierdzi on wprost - jako fan Xboksa wybiera wersję na PlayStation 4. Dlaczego?
Wbrew pozorom nie chodzi tutaj o rozdzielczość, płynność animacji czy jakość grafiki. A o pada. Tak, o DualShocka 4, którego jedna z funkcji chyba pierwszy raz została wykorzystana z sensem.
Moją ulubioną wersją jest ta na PS4. I mówię to jako ogromny fan Microsoftu. Tak, to jest dla mnie dziwne. Ale powodem jest coś "małego". Sprawiliśmy, że DualShock 4 działa jak czujnik ruchu z gry. Światełko w padzie podświetla się równocześnie z radarem w grze. I jeśli Obcy się zbliża - światło mruga szybciej.
Całość pozwala się jeszcze bardziej wczuć w grę gdy grasz po ciemku, a światło czujnika ruchu jest nie tylko w grze, ale i na Twoich nogach.
Co ciekawe, każda wersja będzie miała coś ekstra z racji platformy, ale Napper mówi wprost - ta na PS4 jest tą najlepszą:
Przygotowaliśmy specyficzne rzeczy dla każdej z platform. Ale jeśli jesteś zainteresowany grą w ostatecznym wydaniu, pozwalającym wczuć się w nią najlepiej jak tylko się ta - to ta na PS4 jest idealna.