Arkham City naładowane szczegółami

Dax Ginn z Rocksteady roztacza wizję, jak szczegółowy będzie świat w Batman: Arkham City. I to pomimo tego, że swoimi rozmiarami znacznie przewyższa poprzednika.
Dax Ginn z Rocksteady roztacza wizję, jak szczegółowy będzie świat w Batman: Arkham City. I to pomimo tego, że swoimi rozmiarami znacznie przewyższa poprzednika.




Na poziomie samych ulic dostaniemy tyle detali, ile tylko może nam się zamarzyć. Nie chodzi o zrobienie największej gry w historii, chodzi o nadanie niespotykanej w grach o otwartym świecie ilości szczegółów. W wywiadzie dla GamesRadar Ginn porusza również kwestię mrocznej psychiki Nietoperza, która ma być lepiej ukazana i głębiej ugryziona w Arkham City - zobaczymy co myśli przebrany za nietoperza świr, którego od swoich ofiar dzieli tylko cienka granica. Dowiecie się też o gameplayowych różnicach między postaciami - jak wygląda całość rozgrywki podzielona między Batmanem, Catwoman i Robinem.