Wielka wojna w kosmosie?
Gigantyczne mechy, wielkie batalie w kosmosie i koniec świata. Plus statek kosmiczny, który może zmienić się w robota i zmieść w pył wszystko co stoi mu na drodze - wszystko to całkiem niezły materiał na grę. Na taki pomysł wpadli panowie z Doublesix Games.
Gigantyczne mechy, wielkie batalie w kosmosie i koniec świata. Plus statek kosmiczny, który może zmienić się w robota i zmieść w pył wszystko co stoi mu na drodze - wszystko to całkiem niezły materiał na grę. Na taki pomysł wpadli panowie z Doublesix Games.
Świat na dzień przez zagładą. Jedyną nadzieją na ocalenie Ziemi jest Strike Suit - zaawansowany technologicznie statek, który jest w stanie się transformować w robota i daje graczowi wielką siłę ognia oraz kilka innych, niesamowitych zdolności.
Każda sekunda jest istotna, ponieważ czas naszej planety dobiega końca. Dlatego też walki będą bardzo dynamiczne, natomiast niejedna decyzja jaką podejmniemy na polu bitwy wpłynie nie tylko na wynik misji, ale także na całą drogę do konca gry. Strike Suit Zero zagości na naszych konsolach już na początku 2012 roku.
Projektantem wszelkiego rodzaju robotów oraz statków jest Junji Okubo, który pracował nad Steel Battalion. Za dźwięk natomiast odpowiadać będzie Paul Ruskay - twórca muzyki do Homefront. Zapowiada się ciekawie? Przekonamy się na początku 2012.