Scenarzyści nowej gry z uniwersum Gwiezdnych Wojen szukają inspiracji na farmie George’a Lucasa

Przed Visceral pracowite miesiące. Szlifowanie i powoływanie do życia nowego projektu na licencji Gwiezdnych Wojen. W przypadku tego ostatniego dowiedzieliśmy się, że rozpoczęte zostały właśnie prace nad scenariuszem, a inspiracji do jego tworzenia scenarzyści szukali w najlepszym możliwym miejscu.
Dyrektor kreatywny Amy Henning i aktor Todd Stashwick, którzy odpowiedzialni są za stworzenie warstwy fabularnej, odwiedzili farmę George’a Lucasa. Wizyta na ranczu Skywalkera okazała się dla wspomnianej dwójki bardzo sentymentalna. Oto twitterowe wpisy Stashwicka:
Jesteśmy z Amy Henning na ranczu Skywalkera. Przeglądamy tutejszą bibliotekę, a jutro przyjdzie czas na archiwa. #tutajzaczynasięzabawa




W archiwach Lucasfilm widziałem oryginalny szkic koncepcyjny Ralpha McQuarriego. Zapierające dech w piersiach. Zaszlochałem tylko dwukrotnie, Amy potwierdzi. Ok... może trzykrotnie.
Swoje trzy grosze dodała także Amy:
Niesamowicie inspirujący dzień w archiwach Lucasfilm na ranczu Skywalkera. Są ze mą Todd Stashwick i Ben Wanat.
Informacja podana przez Henning rzuca trochę nowego światła na projekt. Do tej pory udział w nim Bena Wanata, dyrektora kreatywnego Dead Space 3 i projektanta pierwszych dwóch odsłon serii, nie był znany. Nie posiadamy żadnych konkretnych informacji na temat roli, jaką Wanat pełni, ale być może po raz kolejny zasiadł na fotelu producenta.
W każdym razie dobrze wiedzieć, że praca wre. Jeśli oczekujecie więcej szczegółów na E3, to radzę sie nie napalać. Gra jest raczej we wczesnym etapie produkcji i na konkrety przyjdzie nam pewnie jeszcze trochę poczekać.