Mateusz Greloch Mateusz Greloch 11.04.2014 09:51
Zobacz w jaki sposób powstała fenomenalna oprawa graficzna Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
841V

Zobacz w jaki sposób powstała fenomenalna oprawa graficzna Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Dla wielu Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4) to wciąż płatne demo, którego główny wątek trwający nieco ponad 2 godziny to kpina, jednak nie przeszkadza to wielu fanom serii zagrywać się w nie bez pamięci. Jednym czego nie można odmówić tej produkcji to świetna oprawa graficzna, która pokazuje, że Kojima potrafi wykorzystać PlayStation 4.

Kojima Productions we współpracy z Konami postanowili zmontować krótkie dzienniki deweloperskie, na których tłumaczą w jaki sposó udało się osiągnąć tak wysoki poziom graficzny ich najnowszej produkcji - Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS4).

Materiał napawa optymizmem jeszcze bardziej, kiedy przypomnimy sobie zapowiedzi Hideo Kojimy co do oprawy Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4), które będzie jeszcze bardziej zaawansowane i złożone niż to, co widzieliśmy w prologu. Jak na grę z otwartym światem, Ground Zeroes już wygląda bardzo dobrze, więc strach pomyśleć, co dostaniemy w pełnoprawnej, piątej odsłonie serii Metal Gear Solid.

Źródło: Konami573ch [YouTube]

Tagi: Kojima Productions konami Metal Gear Solid V: Ground Zeroes metal gear solid v: the phantom pain playstation 3 playstation 4 wideo