Zobacz w jaki sposób powstała fenomenalna oprawa graficzna Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Gry
956V
Zobacz w jaki sposób powstała fenomenalna oprawa graficzna Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Mateusz Greloch | 11.04.2014, 09:51

Dla wielu  to wciąż płatne demo, którego główny wątek trwający nieco ponad 2 godziny to kpina, jednak nie przeszkadza to wielu fanom serii zagrywać się w nie bez pamięci. Jednym czego nie można odmówić tej produkcji to świetna oprawa graficzna, która pokazuje, że Kojima potrafi wykorzystać PlayStation 4.

Kojima Productions we współpracy z Konami postanowili zmontować krótkie dzienniki deweloperskie, na których tłumaczą w jaki sposó udało się osiągnąć tak wysoki poziom graficzny ich najnowszej produkcji - .

Dalsza część tekstu pod wideo

Materiał napawa optymizmem jeszcze bardziej, kiedy przypomnimy sobie zapowiedzi Hideo Kojimy co do oprawy , które będzie jeszcze bardziej zaawansowane i złożone niż to, co widzieliśmy w prologu. Jak na grę z otwartym światem, Ground Zeroes już wygląda bardzo dobrze, więc strach pomyśleć, co dostaniemy w pełnoprawnej, piątej odsłonie serii Metal Gear Solid.

Źródło: Konami573ch [YouTube]

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper