MotoGP 14 stawia na ultra-realizm

Każdy fan rzeczywistych i wirtualnych motocykli i wszystkiego co z nim związane pamięta, że poprzednie edycje MotoGP nie zawsze porażały świetną grafiką lub fizyką jednośladów. Włoskie studio Milestone wzięło to sobie do serca i obiecuje, że debiutujące w czerwcu tego roku , będzie nie tylko ładne, ale również wierne prawom fizyki.
Tym co denerwowało w poprzedniej części najbardziej były tekstury 2D, które miały imitować tłum na trybunach lub popularnie opisywana "kwadratura kół" pojazdów. Tym razem mamy się obejść bez takich wpadek, a dzięki wydawaniu gry na PlayStation 4, Milestone twierdzi, że nie muszą się ograniczać.
W dalszym ciągu planowana jest wersja na PlayStation 3 i PlayStation Vita, ale nie da się ukryć, że najwięcej uwagi poświęcono wersji na najnowszą konsolę Sony, z której pochodzi poniższa galeria. Trzeba przyznać, że tekstury wyglądają świetnie i jeśli oprócz grafiki i fizyki, sama mechanika rozgrywki będzie przyjemna, to możemy otrzymać długo oczekiwany hit o którym marzyli fani MotoGP na całym świecie.



