Final Fantasy XIV: A Realm Reborn cofa się w okres 16 bit

Gry
679V
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn cofa się w okres 16 bit
Paweł Musiolik | 22.03.2014, 19:36

Lubię, gdy firmy w niekonwencjonalny sposób chcą reklamować swoje gry. Square Enix raczej nie ma do tego ręki, chyba, że przyjrzymy się ekipie zarządzającej . Naoki Yoshida wraz z resztą deweloperów ma pomysł, którego się trzyma i który się sprawdza.

W trakcie transmisji na żywo z nowości w łatce 2.2 pokazano walkę z Tytanem na poziomie Extreme w sposób kompletnie inny niż zawsze. Wszystko wrzucono w 16-bitowy styl i idealnie oddano cały system FF XIV: ARR, wraz z umierającym szybko Dragoonem, który ostatecznie zgarnia loot przyprawiając innych o ból głowy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper