Paweł Musiolik Paweł Musiolik 22.03.2014 19:36
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn cofa się w okres 16 bit
584V

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn cofa się w okres 16 bit

Lubię, gdy firmy w niekonwencjonalny sposób chcą reklamować swoje gry. Square Enix raczej nie ma do tego ręki, chyba, że przyjrzymy się ekipie zarządzającej Final Fantasy XIV: A Realm Reborn (PS4). Naoki Yoshida wraz z resztą deweloperów ma pomysł, którego się trzyma i który się sprawdza.

W trakcie transmisji na żywo z nowości w łatce 2.2 pokazano walkę z Tytanem na poziomie Extreme w sposób kompletnie inny niż zawsze. Wszystko wrzucono w 16-bitowy styl i idealnie oddano cały system FF XIV: ARR, wraz z umierającym szybko Dragoonem, który ostatecznie zgarnia loot przyprawiając innych o ból głowy.

Tagi: Final Fantasy XIV: A Realm Reborn playstation 3 playstation 4 Square Enix wideo