Marek Kłos Marek Kłos 21.03.2014 14:35
Microsoft o rywalizacji z Sony - to jest maraton, a nie sprint
548V

Microsoft o rywalizacji z Sony - to jest maraton, a nie sprint

Ostatnie dane jakimi dysponujemy, jeśli chodzi o sprzedaż konsol na świecie informują, że PlayStation 4 przekroczyła pułap 6 milionów, a Xbox One osiągnął wynik około 3,9 miliona. Phil Harisson z Microsoftu broniąc gorszych wyników sprzedaży porównał cały proces do wyścigu.

Harisson odnosząc się do sprzedaży PlayStation 4, nazywa to maratonem, a nie sprintem i ma chyba sporo racji w tym co mówi. Jak powszechnie wiadomo w przypadku zeszłej generacji, PlayStation 3 mimo opóźnionego o rok startu, w końcu przegoniło Xboxa 360.

Microsoft wydaje się być pewny siebie:

Jesteśmy zadowoleni z osiągów naszych kluczowych marek i partnerstw. W ostatnich tygodniach najbardziej z Titanfalla. Niezależne badania pokazują, że podwoiliśmy sprzedaż na terenie Wielkiej Brytanii.

Phill Harisson zaznacza także, że premiera Xboxa One w nowych 26 krajach, w których znakomitej większości PlayStation 4 jest już obecna, także wpłynie na globalne wyniki.

Sony po świetnej premierze konsoli nie może spocząć na laurach. Że tak nie jest częściowo udowadnia choćby ostatnimi rewelacjami na temat swojej technologi VR. Jednak wszyscy czekają na najbardziej oczywistą rzecz na świecie - gry które nimi pozamiatają.

 

 

Źródło: http://www.eurogamer.net/

Tagi: Microsoft playstation 4 Sony