Watch_Dogs na PS4 w Full HD, ale bez 60 FPSów
Wszyscy czekamy na premierę . Dzisiaj nareszcie dowiedzieliśmy się kiedy ma ona nastąpić, ale to wcale nie oznacza, że wiemy o grze wszystko co chcielibyśmy wiedzieć. Wręcz przeciwnie, nadal sporo pytań pozostaje bez odpowiedzi.
Na szczęście zapytanie o rozdzielczość i płynność można już skreślić z długiej listy rzeczy "do poznania". Podczas konferencji prasowej dotyczącej Ubisoft podał światu dane, na które wielu z nas czekało.
- PlayStation 4: 1080p / 30fps
- Xbox One: 960p / 30fps
- PC: rozdzielczość do 4k / zależnie od sprzętu
Trochę zaskakuje dostępna rozdzielczość na PC. Raczej wątpię by wielu graczy skorzystało z udostępnionej opcji. Cieszy jednak, że gra na PS4 będzie miała to 1080p. Od początku nie nastawiałem się na 60 FPSów, więc niespecjalnie smuci mnie informacja o 30 klatkach. Jeśli gra posiada otwarty, duży świat to automatycznie ilość wyświetlanych klatek na sekundę schodzi w dół.
Teraz musimy poczekać do 27 maja by zobaczyć jak produkcja będzie wyglądać na naszych konsolach. Do tej pory sprawiała bardzo dobre wrażenie, miejmy nadzieję, że tak samo pozytywnie będziemy o niej myśleć po kilku godzinach grania.