"Młodzi gracze tracą zainteresowanie dużymi projektami", czyżby nadszedł czas mniejszych projektów?

Gry
899V
"Młodzi gracze tracą zainteresowanie dużymi projektami", czyżby nadszedł czas mniejszych projektów?
Bartek Wiak | 04.03.2014, 21:45
PS4 PS3

Zarówno Cliff Bleszinski jak i Ken Levine odeszli z rynku gier AAA na rzecz mniejszych, cyfrowych projektów. To chyba daje pewien pogląd na sytuację. Teraz słyszymy, że sam Hideo Kojima twierdzi, że młodzież nie podchodzi już do dużych projektów z takim entuzjazmem jak kiedyś.

Na łamach magazyny GAME pojawił się wywiad z Hideo Kojimą. Możemy z niego wyczytać sporo interesujących informacji. Już na samym wstępie Kojima-san oświadczył, że jesteśmy świadkami fenomenu na skalę światową.

Dalsza część tekstu pod wideo

Modzi ludzie tracą zainteresowanie dużymi projektami i skupiają się na grach mobilnych i socjalnych, szczególnie widać to w Japonii. Chciałem pokazać światu, że Japońskie gry AAA nadal są warte ogrania i Japońskie duże gry wciąż mają przyszłość.

Wspomniano również o samym Metal Gear Solid V, dlaczego doszło do podzielenia tytułu na dwie osobne gry.

Będę szczery, nie było to niezbędne strategiczne zagranie. The Phantom Pain jest 200 razy większy niż Ground Zeroes. Gra tak duża nie byłaby gotowa na start nowych konsol, a my nie mieliśmy żadnych japońskich produkcji na ten okres. W tym momencie część Ground Zeroes była prawie kompletna, a wielu fanów prosiło o prolog, więc podjęliśmy taką, a nie inną decyzję. 

Pełny wywiad będzie można znaleźć na łamach wspomnianego już magazynu.

Źródło: http://www.gamestm.co.uk/

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper