Tomb Raider: Definitive Edition będzie lepsze na PS4

Gry
1768V
Tomb Raider: Definitive Edition będzie lepsze na PS4
Mateusz Greloch | 23.01.2014, 11:30

Niedawno pojawiły się informacje, jakoby Tomb Raider: Definitive Edition miało oferować tylko 30 klatek na sekundę na konsolach nowej generacji. Dziś pojawiły się wzmianki o tym, jakoby 30 fpsów tyczyło się tylko wersji na Xbox One. A jak wygląda sprawa z PlayStation 4?

Zweryfikowane wielokrotnie źródło portalu Rocket Chainsaw donosi, że miało styczność z wersjami gry na PlayStation 4 i Xbox One. Według informatora, gry mają odblokowaną wartość klatek na sekundę, więc mogą zdarzyć się momenty, kiedy animacja zwolni [PS4] lub przyspieszy [Xbox One] do np. 45 klatek na sekundę. Nie zmienia to faktu, że w wielkim skrócie, średnia wartość klatek na PS4 wynosi 60, podczas gdy Xbox One oferując taką samą rozdzielczość 1080p, może pochwalić się wydajnością na średnim poziomie 30 klatek na sekundę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozdzielczość ta sama, poziom szczegółów również, ale mimo wszystko układ graficzny PlayStation 4 oferuje dużo większą płynność rozgrywki. Owszem, pewnie podczas większych zadym płynność może spaść, jednak nie zmienia to faktu, że według serwisu, jedynym słusznym wyborem platformy dla Tomb Raider: Definitive Edition jest właśnie PS4.

Nie jest to wpis hejterski, prześmiewczy, czy nawołujący do wojenek - takimi cyferkami podzielił się portal Rocket Chainsaw, a my przyglądamy się sprawie z wielkim zaciekawieniem. Chętnie przygarnąłbym wersję śmigającą w 60 klatkach na sekundę, ale pozostaje nam jeszcze tydzień czekania.

Informacja została potwierdzona przez dewelopera z Crystal Dynamics, który podczas streamowanej na żywo rozgrywki powiedział jednoznacznie, że wersja na PS4 śmiga w 60 klatkach na sekundę.

Źródło: http://www.rocketchainsaw.com.au/

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper