"Battlefield 4 wyglądający tak samo na każdej platformie to pójście na łatwiznę"

Patrick Bach z DICE, w wywiadzie z serwisem OXM, mówi dlaczego istnieją międzyplatformowe różnice w kwestiach grafiki i płynności w ich flagowej serii.
Bach spytany wyrównanie jakości względem PC i konsol, odpowiedział:
Podczas tworzenia Battlefield 3 mieliśmy podobny problem. Gra wyglądała niesamowicie na PC - im lepszy PC, tym była piękniejsza - a konsolowa wersja była też ładna, acz nie dorównywała pecetowej i ludziom się to nie podobało.
Powinni naszą grę porównywać do innych w gatunku na jednej platformie, a nie tej samej na różnym sprzęcie. Wciąż jednak dostawaliśmy komentarze, że nie dbamy o konsole. Staramy się wycisnąć ostatnie soki z każdego sprzętu, szczególnie teraz, przy czwórce. Najwięcej, ile się da z PC, z PS4, z Xbox One, a także z obecnej generacji, która zostawi doznania z BF3 daleko w tyle.
Ale to nie uspokaja graczy. Porównują filmy z rozgrywki z konsol i PC, wytykają najdrobniejsze różnice. I będą różnice. Każda platforma jest inna i dostanie najlepszą dla siebie jakość. Gdybyśmy ustawili jedną poprzeczkę dla wszystkich to byłoby pójście na łatwiznę i fuszerka. Tego nie chcemy.




Tym samym DICE niszczy porozumienie między posiadaczami PlayStation i Xboxów w walce z pecetowcami. Pozostaje się cieszyć, że PS4 będzie dość potężnym sprzętem i skupiając się na całej jego mocy (jak to zresztą zapewnia zawsze każdy developer) orgazm wizualny gwarantowany.
źródło: OXM
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 4.