David Cage zapewnia, że The Dark Sorcerer nawet nie spocił PlayStation 4

W wywiadzie dla serwisu techradar, David Cage przyznał, że The Dark Sorcerer był robiony na szybko i przedstawia minimalną jakość, jaką studio jest w stanie zaprezentować przy użyciu PlayStation 4.
Jego wypowiedź wskazuje na to, że jest w stanie nas konkretnie zaskoczyć.
To co zaprezentowaliśmy, śmigało na silniku Beyond: Dwie Dusze - jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co udało nam się osiągnąć. Niektórzy ludzie byli pod wrażeniem wyglądu The Dark Sorcerer, a to dopiero początek, to absolutne minimum jakie można wyciągnąć z tej konsoli.
Za projekt odpowiadał bardzo mały zespół ludzi, poświęcono na niego mało czasu i mało środków. Teraz, kiedy w pracę zaangażowano cały zespół, mamy nadzieję na wyprodukowanie czegoś naprawdę imponującego.




Już podczas ogrywania Beyond: Dwie Dusze, natrafiałem na miejscówki i modele postaci, które wprawiały mnie w osłupienie. Już wtedy mówiłem sobie, że boję się o to, co Quantic Dream pokaże na PlayStation 4.
Samograje czy nie, produkcje Quantic Dream nie zawodzą pod względem oprawy graficznej, a zapas mocy PlayStation 4 powinien wystarczyć, by jeszcze raz zachwycić wirtualnych estetów.