Szczegóły na temat paczki nowych map do multi The Last of Us

Gry
1516V
Szczegóły na temat paczki nowych map do multi The Last of Us
Jaszczomb | 14.10.2013, 20:19
PS3

W środę dostaniemy cztery nowe mapki do trybu multiplayer w The Last of Us, a redaktor z IGN miał okazję ograć je już teraz. Przepustkowicze odliczają ostatnie dni, a całą reszta może się przekonać czy jest to warte powrotu do TLoU.

O wszystkich nadchodzących DLC (które zawarte są w Przepustce Sezonowej) pisaliśmy wcześniej. Zestaw mapek nie przewiduje trofeów. A teraz szczegóły:

Bookstore

Bookstore to niewielka, zwarta mapka, która wymusza konfrontację i czyni ukrywanie się niemal niemożliwym. Projektant planszy, Robert Ryan, powiedział, że chciał przenieść zapadające w pamięć walki z singla do świata multi, a Bookstore ma tu ułatwić.

bookstore1tlouabandoned-territories-map-packjpg-e95552_610w

Na myśl przywodzi Pittsburgh z kampanii, lekko jednak zmieniony na potrzeby rozgrywki sieciowej(z przestronnej na bardziej ciasną). Dwupoziomowe wnętrze otoczone jest małymi arenami na zewnątrz, ale akcja głównie toczy się w środku, na górze. Liczne regały z książkami pozwalają na efektywne używanie pułapek, trzeba jednak uważać, by nie zostać zaskoczonym przez czającego się przeciwnika.

Hometown

Plansza zabiera gracza z powrotem do Teksasu, znanego z początku gry (Joel z córką),naruszonego teraz już epidemią. Jedna z najmroczniejszych map (obok Downtown), ma być w końcu grywalną mapą nocną. "Wzięliśmy pod uwagę krytykę fanów odnośnie Downtown i uczyniliśmy Hometown jej lepszą wersją, m. in. lepsza widoczność" mówi Ryan.

hometown2tlouabandoned-territories-map-packjpg-8841d0_610w

Mapa daje możliwość podziwiania baru i sali bilardowej, na co nie ma czasu podczas kampanii. Oświetlana jedynie światłem księżyca i paleniskami, jest to najbardziej "płaska" mapa w grze. Twórcy powstawili tu na stylistyke zniszczonego miasta bez ingerencji niszczącej siły roślinności.

Bus Depot

Odznaczający się jaskrawą kolorystyką, Bus Depot zabierze nas do Salt Lake City w stanie Utah, gdzie fabuła single playera się zawiązuje. Ładniejsza i ciesząca oczy bardziej niż większość widoków, jest według Ryana ikoniczną miejscówką The Last of Us. Otwarte tereny z dużą ilością schodów mogą trochę dezorientować, ale to ta właśnie mapa jest ulubionym tworem Ryana.

busdepot2tlouabandoned-territories-map-packjpg-e9554f_610w

Świetnie łącząca ciemne wnętrza budynków ze słonecznymi terenami na powietrzu, to ta właśnie mapa oferuje żyrafy w tle! Pozioma rozgrywka miesza się z pionowymi wertykalnymi wymianami ognia, a podczas spokojniejszych momentów usłyszeć można poćwierkujące ptaszki i inne kojące odgłosy natury. Miasto przejęte przez florę obfituje w zawalone most i drapacze chmur, z których okien pnie się roślinność.

Suburbs

Miejscówka znana z misji z udziałem snajperek. Szeregi domków  dzielącą je główną ulicą. Mapa prowokuje do obierania drogi na około, by cichaczem zaskoczyć błądzącego między budynkami wroga. Nierówne podłoże i losowe burze piaskowe ograniczają pole widzenia i orientacji, a gdy odgłosy broni cichną, cisza ta jest wręcz niepokojąca.

suburbs2tlouabandoned-territories-map-packjpg-e95551_610w

Centralna część plansze, ulica, jest zwykle pomijana podczas testów, kiedy to gracze koncentrują się na lawirowaniu między domami. Burze piaskowe dają czas na zbieranie zapasów i crafting, a gdy kurz opada - czas na ofensywę

źródło: IGN
 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper