Najnowsza wersja Killzone: Shadow Fall jeszcze bardziej upiększa grę

Na moskiewskich targach Igromir, Guerrilla Games zaprezentowało najnowszą wersję Killzone: Shadow Fall, dzięki której możemy zobaczyć co dokładnie poprawiono od pierwszego pokazu leśnego etapu z kampanii dla pojedynczego gracza.
Jeśli wierzyć obecnemu na targach pracownikowi, to Guerrilla Games wprowadziło następujące zmiany:
- Koniec doczytywania się fragmentów mapy, wyeliminowano pop-up.
- Dodano lekko unoszącą się nad trawą mglę
- Dodano przenikające przez liście promyki światła
- Usprawniono framerate - teraz gra nie cierpi na zadyszki i spadki klatek
- Dodano głębię obrazu i blur otoczenia, w zależności od tego, na jaki obiekt aktualnie patrzymy.




Efekty cząsteczkowe są nieco mniej widoczne niż w nagraniach z trybu multiplayer, tak samo jak gdzieniegdzie można zauważyć łamanie obrazu [screen tearing], jednak do premiery pozostał jeszcze miesiąc i Guerrilla będzie mogła popracować nad ewentualną łatką.
źródło: NeoGaf