Konsolowe Diablo III połatane!

Konsolowcy z uwielbieniem rzucili się na peestrójkową wersję Diablo III i przemierzali kolejne akty w poszukiwaniu tytułowego Diabełka. Gra nie była pozbawiona wad, więc od dzisiaj gracze mogą przestać narzekać na parę drażniących elementów.
Co dokładnie uległo zmianie? Przede wszystkim poprawiono niektóre elementy, które mogły zawiesić całą konsolę. Jakie sytuacje powodowały u niektórych zwiechy? (wybaczcie angielskie nazwy, ale tylko taką wersję gry posiadam, a nie jestem w stanie przypomnieć sobie wszystkich, polskich nazw.)




- Wyjście z gry podczas cutscenki
- Wejście do skrytki podczas gdy inny gracz dołącza do gry
- Błędy w połączeniu spowodowane złym ustawieniem routera/firewalla/NAT
- Błędy w zarządzaniu pamięcią konsoli
- Rzucenie umiejętności Hex z runą Bolesnej Transformacji na Szamana Fetyszy w III i IV
akcie - Kliknięcie w opcję wyczyszczenia skilli, które pojawiało się podczas wyboru umiejętności pasywnych
Zmian doczekały się także elementy rozgrywki:
- Włączenie trybu wyboru nie będzie pokazywało gwiazdek w slotach domyślnych, kiedy dostaniemy nową umiejętność, ale w tych, gdzie dana umiejętność się faktycznie znajduje.
- Postacie hardkorowe opuszczające Scorched Chapel podczas otrzymywania śmiertelnego ciosu nie będą przepadały na zawsze.
- Kompani nie będą tracić ekwipunku podczas przechodzenia z gry do innej gry, hostowanej przez dwóch różnych graczy.
- Naprawiono błąd dodający wielokrotne statystyki podczas zakładania tych przedmiotów: Blackthorne's Armor, Endless Path, Zunimassa's Whispers, and Guardian's Contingency.
- Zakładanie kołczanu podczas noszenia dwuręcznego łuku nie będzie już pokazywało słabszych statystyk podczas "szybkiego porównywania".
- Sześcienne klejnoty będą wypadać tylko na poziomie trudności Piekło
- Paski postępu poziomów Paragon są teraz wyświetlane prawidłowo dla drugiego i czwartego gracza w drużynie, zamiast być obcięte przy końcu.
- Poprawiono błąd nie pokazujący paska doświadczenia w trybie multiplayer jeśli gracz z poziomem paragon dołączył do gry przed Tobą.
- Naprawiono błąd nie pokazujący w ekwipunku niezidentyfikowanych przedmiotów legendarnych.
- Naprawiono podwójne pokazywanie wyekwipowanych przedmiotów jeśli wyszło się z menu wkładania klejnotów poprzez wciśnięcie przycisku start lub select.
- Naprawiono błąd, który nie przerywał wibracji Dual Shocka, przez co ten nieustannie wibrował.
- Poprawiono błędy z ładowaniem i niszczeniem zapisów gry.
Muszę przyznać, że pomimo wbicia 60 poziomu trzema postaciami nie miałem do czynienia z powyższymi problemami, jednak rozumiem, że wielu z Was ucieszy się z powyższych informacji. Szkoda, że nie wprowadzono żadnych zmian do samych poziomów trudności, bowiem gracze narzekają na zbyt duży skok pomiędzy poziomem Inferno i pierwszym poziomem mistrzowskim.
Ode mnie dodałbym jeszcze różnice w zdobywaniu doświadczenia i szansy na znalezienie magicznych przedmiotów pomiędzy trybami easy, normal i hard, bo obecny system nie nagradza tych, którzy wybrali trudny poziom, a wręcz pozwala innym na czterokrotne przebiegnięcie przez grę na poziomie easy dając tyle samo doświadczenia. W rezultacie Ci, którzy chcą szybko wbić poziom 60 latają w trybie easy, a otrzymują te same bonusy [tyle, że bez wysiłku] co Ci, którzy grają w trybie Hard.
Może z następnym patchem doczekamy się jakichś zmian w tym aspekcie.