W Metal Gear Solid na PS4 pogramy w 60 FPSach
Po świetnych pokazach mających miejsce na Tokyo Game Show 2013 czas na trochę informacji dotyczących Metal Gear Solid. Zarówno Ground Zeroes jak i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w wersjach na konsole nowej generacji będą śmigać w 60 klatkach na sekundę. Po świetnych pokazach mających miejsce na Tokyo Game Show 2013 czas na trochę informacji dotyczących Metal Gear Solid. Zarówno Ground Zeroes jak i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w wersjach na konsole nowej generacji będą śmigać w 60 klatkach na sekundę.
Ekipa z Eurogamera dorwała Hideo Kojimę i zdołała zdobyć od niego trochę informacji.
Gra została stworzona jako tytuł wieloplatformowy na wiele urządzeń i wiele generacji. Fox Engine stworzono z myślą o obecnej generacji. Może w porównaniu do innych gier, które produkowane wyłącznie na konsole nowej generacji może wydawać się trochę mało nowoczesna.
Oczywiście, w wersji na nową generację rozdzielczość i oświetlenie będą wyglądać znacznie lepiej. Pod względem rozgrywki nic się nie zmieni - postaramy się, aby wszystko było po staremu. Wrażenia z gry będą takie same niezależnie od generacji konsoli.