Koniec z quick-scopingiem w Call of Duty: Ghost?

Gry
564V
Koniec z quick-scopingiem w Call of Duty: Ghost?
admin | 09.09.2013, 18:12
PS4 PS3

Mark Rubin z Infinity Ward zamieścił na twitterze wyjaśnienie odnoszące się do karabinów snajperskich w nowym Call of Duty. Oprócz zachwalania ich działania, wspomniał o dużych zmianach, które mogą wyeliminować quick-scoping.Mark Rubin z Infinity Ward zamieścił na twitterze wyjaśnienie odnoszące się do karabinów snajperskich w nowym Call of Duty. Oprócz zachwalania ich działania, wspomniał o dużych zmianach, które mogą wyeliminować quick-scoping.

Fanom bardzo się podoba, co robimy ze snajperkami. Dzięki stworzeniu klasy Marksman (Strzelec), mogliśmy skupić się na potężnych karabinów dużego kalibru dla klasy Snajpera. Zarówno my, jak i wielu profesjonalnych graczy, którzy mieli okazję pograć w nasz tytuł, uważamy, że nigdy wcześniej używanie karabinów snajperskich nie było tak przyjemne.

Wprowadziliśmy zmiany, jak widoczne otoczenie podczas celowania (widzimy obraz przez lunetę, a także, zamazany, wokół niej) czy zwiększone obrażenia, by uczynić klasę Snajpera jeszcze ciekawszą. Poprawiliśmy również wystrój map, poświęcając wiele uwagi osłonom, w celu zapewnienia pola manewru dla każdej klasy. Wszystkie będą tak samo skuteczne na każdej z map.
Dalsza część tekstu pod wideo

Więc snajper będzie tak samo dobry na ciasnych mapach, jak w terenie? Mmm, kuszące...

Poprzez projektowanie od nowa pewnych elementów karabinów snajperskich, jak czas "kołysania się" celownika, zmieniliśmy sposób użytkowania tej broni, więc tradycyjny "quick-scoping" ulegnie zmianie. Czy okaże się w ogóle nieprzydatny? Być może. Na pewno nie będzie to wyglądało jak w poprzednich częściach. Nie mogę się doczekać, aż gracze sami przetestują ten model i wyrażą swoją opinię.

Czym jest quick-scoping? To używana przez graczy metoda, w której mając wyekwipowaną broń snajperską namierzają przeciwnika "z biodra", bez zbliżenia, a potem na pół sekundy przycelowują, oddając natychmiast strzał, i wracają za osłonę. Technika jest bardzo popularna, gdyż strzelając bez lunety pocisk leci gdzie chce, z kolei błądzenie celownikiem za poruszającym się graczem jest wolne i wystawia nas na wraży ostrzał.

 

Źródło: własne

Komentarze (33)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper