Bossów w Dark Souls II pokonaj zawczasu "jeśli jesteś dobrym graczem"

W wywiadzie dla serwisu VG247, Takeshi Miyazoe z Namco Bandai Games kusi fanów dodatkowymi możliwościami dla najlepszych. Prawdziwy hipster zabija szefa ZANIM dojdzie do końca planszy. Walka z bossem na końcu jest taka mainstreamowa.W wywiadzie dla serwisu VG247, Takeshi Miyazoe z Namco Bandai Games kusi fanów dodatkowymi możliwościami dla najlepszych. Prawdziwy hipster zabija szefa ZANIM dojdzie do końca planszy. Walka z bossem na końcu jest taka mainstreamowa.
Nasza ekipa ciągle balansuje poziom trudności gry, ale mogę już powiedzieć, że zamieściliśmy w grze specjalne momenty - zupełnie nieobowiązkowe - dzięki którym gracz będzie mieć możliwość pokonania kluczowych przeciwników i bossów dużo wcześniej. Normalnie zaczynamy grać w nowej lokacji, przemierzamy ją do końca i wieńczy ją szef, po którym przechodzimy do kolejnej. Uważny i doświadczony gracz będzie miał możliwość spotkania bossa i pokonania go mniej więcej w połowie każdej lokacji.
Chcemy dać graczom większą kontrolę nad rozgrywką, która przełamie standardowy system "nowy świat-boss-nowy świat...".




Wciąż nie wiemy jak będzie to wyglądało, jednak słowa Mitazoe nie brzmią rewolucyjnie.
Pamiętajcie o zapisach do bety!