Gamescom 2013: Killzone: Shadow Fall bez splitscreena, ale za to z 60 klatkami w multi

A przynajmniej tak twierdzi główny artysta, Eric Boltjes pracujący nad tytułem w firmie Guerilla Games. Na swoim koncie w serwisie Twitter, odpowiedział na pytania fanów odnośnie mechaniki gry, trybów online i offline oraz modyfikowania zasad na serwerze. A przynajmniej tak twierdzi główny artysta, Eric Boltjes pracujący nad tytułem w firmie Guerilla Games. Na swoim koncie w serwisie Twitter, odpowiedział na pytania fanów odnośnie mechaniki gry, trybów online i offline oraz modyfikowania zasad na serwerze.
W Killzone: Shadow Fall zabraknie opcji splitscreen. Zarówno w trybie singleplayer, jak i multiplayer. Jako pocieszenie Eric potwierdził, że będzie można grać z botami w trybie offline oraz online, choć te gry nie będą liczone do paska postępu gracza. Poziomy trzeba będzie nabijać podczas tradycyjnych potyczek w sieci, z innymi, żywymi graczami. Mecze z botami będzie można dowolnie konfigurować i zmieniać panujące zasady, dokładnie tak, jak prezentowano na pokazach na Gamescomie.
Najbardziej wyczekiwaną informacją była ta, dotycząca rozdzielczości i ilości klatek na sekundę, jakie Killzone zaoferuje w trybie multi. Tutaj mała niespodzianka - o ile gra w trybie kampanii będzie działała w 30 klatkach na sekundę, tak Guerilla games celuje w 60 klatek w trybie multi. Jest to świetna wiadomość dla wszystkich, Killzonowych fanatyków trybu multiplayer. Zwiększy to dynamikę starć i pokaże, że 1080p w 60 klatkach jest spokojnie do uciągnięcia na konsolach nowej generacji.
http://twitter.com/EboltGG/statuses/370519927624855552