Gamescom 2013: Interfejs w PlayStation 4 stawia XMB na równi z neandertalczykami

Gry
461V
Gamescom 2013: Interfejs w PlayStation 4 stawia XMB na równi z neandertalczykami
Mateusz Greloch | 22.08.2013, 17:15

Fergal Gara, szef brytyjskiego oddziału Sony Computer Entertainment powiedział, że porównując interfejsy PlayStation 3 i PlayStation 4, ten z młodszej konsoli prezentuje ogromny skok w jakości i wygodzie użytkowania.Fergal Gara, szef brytyjskiego oddziału Sony Computer Entertainment powiedział, że porównując interfejsy PlayStation 3 i PlayStation 4, ten z młodszej konsoli prezentuje ogromny skok w jakości i wygodzie użytkowania.

Cross Media Bar [XMB], źle się zestarzał. Brakuje mu świeżości i atrakcyjności. Niestety, ale nie spełnia on naszych oczekiwań i odstaje od naszej wizji PlayStation 4 oraz tego jak chcemy, by wyglądał interfejs nowej generacji. Pokazanie samego interfejsu na starcie konferencji Sony było dla mnie bardzo ekscytującym sposobem na rozpoczęcie swojego show.

Natychmiastowe włączanie i wyłączanie gier, wbijanie do trybu multi w oka mgnieniu, śledzenie poczynań przyjaciół - wszystko płynne, intuicyjne i przede wszystkim błyskawiczne.
Dalsza część tekstu pod wideo

Trzeba przyznać, że jeśli całość rzeczywiście działa tak, jak podczas wtorkowej prezentacji, to możemy być dobrej myśli co do działania samego systemu operacyjnego. Owszem, zdarzały się mikro-ścinki, jednak pamiętajmy, że oprogramowanie jest ciągle udoskonalane i do listopadowej premiery sporo może się jeszcze zmienić.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper