Poznajcie swoje drużyny i ich usprawnienia w Battlefield 4

Gry
908V
Poznajcie swoje drużyny i ich usprawnienia w Battlefield 4
Mateusz Greloch | 16.08.2013, 11:40

W kolejnej odsłonie wpisów na blogu, zatytułowanych "Droga to Battlefield 4", deweloperzy z DICE dzielą się nowymi informacjami na temat ich najnowszej części flagowej strzelaniny. W tym odcinku zobaczymy jak dokładnie wyglądają poszczególne klasy w zależności od strony konfliktu oraz jakie specjalizacje przygotowali twórcy.W kolejnej odsłonie wpisów na blogu, zatytułowanych "Droga to Battlefield 4", deweloperzy z DICE dzielą się nowymi informacjami na temat ich najnowszej części flagowej strzelaniny. W tym odcinku zobaczymy jak dokładnie wyglądają poszczególne klasy w zależności od strony konfliktu oraz jakie specjalizacje przygotowali twórcy.

Na pierwszy strzał pokazano jak wyglądają poszczególne frakcje, czyli Rosjanie, Amerykanie i Chińczycy. Później wytłumaczono jakie zmiany czekają poszczególne klasy postaci, i tak:

Inżynierowie otrzymają więcej opcji przeciwko pojazdom. Specjalnie dla nich przemyślano od nowa system wyłączania z walki pojazdów oraz tego, jak bronie posiadające samonaprowadzanie faktycznie lockują się na pojazdach. Powraca znany z Battlefielda 2 system rakiet FGM-172 SRAW.

Żołnierze wsparcia otrzymają więcej opcji ofensywnych, dzięki czemu będą mogli skuteczniej odwracać uwagę wrogów i wspierać przemieszczający się flanką zespół. Zatrzymają też C4 i miny z Battlefielda 3.

Zwiadowcy otrzymają bonusy do mobilności i możliwość grania w stylu Spec Ops z drugiej części Battlefielda. Oczywiście można się zakradać za linię wroga ustawiając czujki lub korzystając z nowo udostępnionego dla zwiadowców C4, rozwalić pojazdy przeciwnika jeszcze w ich bazie. Oprócz tego dla wielbicieli snajperek, EA zapowiada zmiany w mechanice i balansie niektórych broni oraz dowolnie przełączanie się pomiędzy fazami przybliżenia.

Szturmowcy nadal robią za mięso pierwszego kontaktu, którzy wspierają zespół rozrzucając apteczki i reanimując towarzyszy. Co ciekawe tym razem otrzymają oni zestaw pierwszej pomocy, który zaaplikowany na towarzysza będzie go leczył z czasem, niezależnie od tego gdzie pójdzie. Nie będzie już musiał stać obok położonej na ziemi apteczki. Nowością będą też granaty hukowe [popularne flashbangi], które pomogą w czyszczeniu zatłoczonych pomieszczeń.


Dalsza część tekstu pod wideo


Jeśli chodzi o system ulepszeń polowych [Field Upgrades], dotychczasowa lista prezentuje się następująco:




























































































































SPECIALIZACJA EFEKT
SPRINT Increases maximum sprint speed
AMMO Increases maximum inventory of bullets
C4 EXPLOSIVES Increases maximum inventory of C4 explosives
COVER Decreases amount of incoming suppression
SUPPRESSION Increases the amount of outgoing suppression
FLAK Decreases explosion damage
GRENADES Increases maximum inventory of hand grenades
(NEW) ROCKETS Increases maximum inventory of AT (anti-tank) and AA (anti-air) ammo
(NEW) MINES Increases maximum inventory of AT Mines or M2 SLAM
(NEW) STEALTH Player is undetected by Motion Sensors except when sprinting
(NEW) HOLD BREATH Increases time you can Steady your scope
(NEW) FAST REPAIR Increases speed and sabotage of Repairs
(NEW) DEFIB UPGRADE Increases charge up speed of the defibrillators
(NEW) 40mm GRENADES Increases maximum inventory of 40mm grenades
(NEW) ADVANCED SPOT Increases time your targets are Spotted
(NEW) MEDKITS UPGRADE Increases maximum deployed medic bags and packs
(NEW) MOTION SENSORS UPGRADE Increases the maximum inventory of Motion Sensors. Increases the range of T-UGS and MAV
(NEW) MORE DEPLOYED EXPLOSIVES Increases maximum deployed Explosives
(NEW) AMMO BAG UPGRADE increases maximum deployed ammo boxes and packs
(NEW) ARMOUR Reduces incoming damage to the chest
(NEW) QUICK UNSPOT Reduces time you are spotted
(NEW) MEDICAL UNIT Occupied vehicles will slowly heal nearby soldiers
(NEW) SUPPLY UNIT Occupied vehicles will slowly resupply nearby soldiers
(NEW) REPAIR UNIT Occupied vehicles will slowly repair nearby vehicles
(NEW) REDUCED FALL Increases height you can fall without damage
(NEW) QUICK REGEN Decreases time before out of combat heal
(NEW) MP-APS UPGRADE Longer uptime on MP APS
(NEW) INDIRECT FIRE UPGRADE Increases maximum M224 ammo. Increases maximum XM25 magazines
(NEW) CLAYMORES Increases the maximum inventory of claymores

Pełną listę zmian i nowości znajdziecie pod tym linkiem. A oto jak prezentują się składy:

Źródło: własne

Komentarze (33)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper