Poznajcie swoje drużyny i ich usprawnienia w Battlefield 4
W kolejnej odsłonie wpisów na blogu, zatytułowanych "Droga to Battlefield 4", deweloperzy z DICE dzielą się nowymi informacjami na temat ich najnowszej części flagowej strzelaniny. W tym odcinku zobaczymy jak dokładnie wyglądają poszczególne klasy w zależności od strony konfliktu oraz jakie specjalizacje przygotowali twórcy.W kolejnej odsłonie wpisów na blogu, zatytułowanych "Droga to Battlefield 4", deweloperzy z DICE dzielą się nowymi informacjami na temat ich najnowszej części flagowej strzelaniny. W tym odcinku zobaczymy jak dokładnie wyglądają poszczególne klasy w zależności od strony konfliktu oraz jakie specjalizacje przygotowali twórcy.
Na pierwszy strzał pokazano jak wyglądają poszczególne frakcje, czyli Rosjanie, Amerykanie i Chińczycy. Później wytłumaczono jakie zmiany czekają poszczególne klasy postaci, i tak:
Inżynierowie otrzymają więcej opcji przeciwko pojazdom. Specjalnie dla nich przemyślano od nowa system wyłączania z walki pojazdów oraz tego, jak bronie posiadające samonaprowadzanie faktycznie lockują się na pojazdach. Powraca znany z Battlefielda 2 system rakiet FGM-172 SRAW.
Żołnierze wsparcia otrzymają więcej opcji ofensywnych, dzięki czemu będą mogli skuteczniej odwracać uwagę wrogów i wspierać przemieszczający się flanką zespół. Zatrzymają też C4 i miny z Battlefielda 3.
Zwiadowcy otrzymają bonusy do mobilności i możliwość grania w stylu Spec Ops z drugiej części Battlefielda. Oczywiście można się zakradać za linię wroga ustawiając czujki lub korzystając z nowo udostępnionego dla zwiadowców C4, rozwalić pojazdy przeciwnika jeszcze w ich bazie. Oprócz tego dla wielbicieli snajperek, EA zapowiada zmiany w mechanice i balansie niektórych broni oraz dowolnie przełączanie się pomiędzy fazami przybliżenia.
Szturmowcy nadal robią za mięso pierwszego kontaktu, którzy wspierają zespół rozrzucając apteczki i reanimując towarzyszy. Co ciekawe tym razem otrzymają oni zestaw pierwszej pomocy, który zaaplikowany na towarzysza będzie go leczył z czasem, niezależnie od tego gdzie pójdzie. Nie będzie już musiał stać obok położonej na ziemi apteczki. Nowością będą też granaty hukowe [popularne flashbangi], które pomogą w czyszczeniu zatłoczonych pomieszczeń.
Jeśli chodzi o system ulepszeń polowych [Field Upgrades], dotychczasowa lista prezentuje się następująco:
SPECIALIZACJA | EFEKT |
SPRINT | Increases maximum sprint speed |
AMMO | Increases maximum inventory of bullets |
C4 EXPLOSIVES | Increases maximum inventory of C4 explosives |
COVER | Decreases amount of incoming suppression |
SUPPRESSION | Increases the amount of outgoing suppression |
FLAK | Decreases explosion damage |
GRENADES | Increases maximum inventory of hand grenades |
(NEW) ROCKETS | Increases maximum inventory of AT (anti-tank) and AA (anti-air) ammo |
(NEW) MINES | Increases maximum inventory of AT Mines or M2 SLAM |
(NEW) STEALTH | Player is undetected by Motion Sensors except when sprinting |
(NEW) HOLD BREATH | Increases time you can Steady your scope |
(NEW) FAST REPAIR | Increases speed and sabotage of Repairs |
(NEW) DEFIB UPGRADE | Increases charge up speed of the defibrillators |
(NEW) 40mm GRENADES | Increases maximum inventory of 40mm grenades |
(NEW) ADVANCED SPOT | Increases time your targets are Spotted |
(NEW) MEDKITS UPGRADE | Increases maximum deployed medic bags and packs |
(NEW) MOTION SENSORS UPGRADE | Increases the maximum inventory of Motion Sensors. Increases the range of T-UGS and MAV |
(NEW) MORE DEPLOYED EXPLOSIVES | Increases maximum deployed Explosives |
(NEW) AMMO BAG UPGRADE | increases maximum deployed ammo boxes and packs |
(NEW) ARMOUR | Reduces incoming damage to the chest |
(NEW) QUICK UNSPOT | Reduces time you are spotted |
(NEW) MEDICAL UNIT | Occupied vehicles will slowly heal nearby soldiers |
(NEW) SUPPLY UNIT | Occupied vehicles will slowly resupply nearby soldiers |
(NEW) REPAIR UNIT | Occupied vehicles will slowly repair nearby vehicles |
(NEW) REDUCED FALL | Increases height you can fall without damage |
(NEW) QUICK REGEN | Decreases time before out of combat heal |
(NEW) MP-APS UPGRADE | Longer uptime on MP APS |
(NEW) INDIRECT FIRE UPGRADE | Increases maximum M224 ammo. Increases maximum XM25 magazines |
(NEW) CLAYMORES | Increases the maximum inventory of claymores |
Pełną listę zmian i nowości znajdziecie pod tym linkiem. A oto jak prezentują się składy: