Beyond: Dwie Dusze jest lepsze dzięki Playstation 4

Gry
408V
Beyond: Dwie Dusze jest lepsze dzięki Playstation 4
Mateusz Greloch | 08.08.2013, 12:30
PS3

Niektóre z elementów zaimplementowanych w Beyond: Dwie Dusze pomogą grze nie odstawać od produkcji zmierzających na konsole nowej generacji. Sporo elementów zapożyczono z rozwiązań obecnych podczas tworzenia na PS4, a to przekłada się na dużo lepszy wygląd i działanie gry na konsolach obecnej generacji.Niektóre z elementów zaimplementowanych w Beyond: Dwie Dusze pomogą grze nie odstawać od produkcji zmierzających na konsole nowej generacji. Sporo elementów zapożyczono z rozwiązań obecnych podczas tworzenia na PS4, a to przekłada się na dużo lepszy wygląd i działanie gry na konsolach obecnej generacji.

Jak przyznał Guillaume de Fondaumiere w wywiedzie dla New York Daily News, miał styczność z dev-kitami nowej generacji od momentu, gdy Beyond był już w produkcji, więc przez ten okres był w stanie okiełznać parę ciekawych technologii takich jak wysokiej jakości rendering w czasie rzeczywistym.

To właśnie powoduje, że gra wygląda tak świetnie, jak możemy to obserwować na zwiastunach i galeriach zdjęć prosto z gry. Nie myśleliśmy, że będzie to możliwe na Playstation 3. Zrobiliśmy to najpierw na Playstation 4, a potem zastanawialiśmy się, czy podobne rozwiązanie mogłoby się pojawić na PS3. Niektóre z rozwiązań w Beyond, zostało zainspirowanych tym, co udało nam się osiągnąć na dev-kicie przeznaczonym dla nowej generacji.
Dalsza część tekstu pod wideo

Jak widać na przyszłościowych narzędziach nie skorzystają tylko studia celujące w nowe konsole, ale także te, które parają się dewelopingiem na starszym sprzęcie. Nie mogę się doczekać, kiedy położę łapki na chyba ostatnim, dużym tytule ekskluzywnym, mającym premierę tuż przed startem Playstation 4.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper