Jak będzie wyglądało sterowanie w Wiedźminie 3 na PlayStation Vita?

Jak wiadomo, gry z PlayStation 4 będziemy mogli przejść także na przenośnej konsolce Sony dzięki funkcji Remote Play. Takie założenie japońskiej marki zapewne rodzi pewne problemy dla twórców gier na ten sprzęt - nie inaczej jest w przypadku CD Projekt RED i ich najnowszej produkcji - Wiedźmin 3: Dziki GonJak wiadomo, gry z PlayStation 4 będziemy mogli przejść także na przenośnej konsolce Sony dzięki funkcji Remote Play. Takie założenie japońskiej marki zapewne rodzi pewne problemy dla twórców gier na ten sprzęt - nie inaczej jest w przypadku CD Projekt RED i ich najnowszej produkcji - Wiedźmin 3: Dziki Gon
Portal psu.com rozmawiał z Konradem Tomaszkiewiczkiem z CDP Red, pytając o problemym, jakie rodzi przeniesienie sterowania w tak dużej i złożonej grze na Vitę.
Wszystko jest kwestią zamysłu projektowania, jaki podejmiemy we wczesnych fazach tworzenia gry. Należy pamiętać, że produkcji nie tworzymy wyłącznie na PS 4 i Vitę - w grę wchodzą także inne sprzęty. Oznacza to, że musimy przedstawić rozwiązania będące uniwersalnymi i elastycznymi, które dostarczą taki sam rodzaj doświadczenia rozgrywki na każdym sprzęcie, także na PS Vita.




Dodał, że gra nie jest skończona, pewne funkcje wciąż są dodawane do gry, więc schemat sterowania wymaga dopracowania.
Naszym priorytetem jest dopracowanie sterowania na PlayStation 4. Dopiero wtedy możemy pracować i dodawać alternatywne rozwiązania. Jako, że dalej pracujemy nad wymienionymi rzeczami, nie możemy zbyt dużo mówić tym, jak wszystko będzie wyglądać na Vicie.
Jestem ciekaw, jak problemy zostaną rozwiązane i jak w rzeczywistości funkcja Remote Play będzie się prezentowała w przypadku konsoli następnej generacji.