Reżyser oryginalnego The Thing chciałby nakręcić film na podstawie Dead Space
Swego czasu gdy spędziłem kilka godzin z Dead Space myślałem sobie, że taka produkcja idealnie nadawałaby się na ekranizację. Opuszczona Ishimura, nekromorfy, które są straszne i zabójcze, a do tego nasz inżynier - Isaac. Kilkukrotnie zastanawiałem się kto sprawdziłby się najlepiej w tej roli i za każdym razem skojarzenia nasuwały jednego reżysera - Johna Carpentera, którego starsi czytelnicy mogą znać między innymi z The Thing czy Ucieczki z Nowego Jorku.Swego czasu gdy spędziłem kilka godzin z Dead Space myślałem sobie, że taka produkcja idealnie nadawałaby się na ekranizację. Opuszczona Ishimura, nekromorfy, które są straszne i zabójcze, a do tego nasz inżynier - Isaac. Kilkukrotnie zastanawiałem się kto sprawdziłby się najlepiej w tej roli i za każdym razem skojarzenia nasuwały jednego reżysera - Johna Carpentera, którego starsi czytelnicy mogą znać między innymi z The Thing czy Ucieczki z Nowego Jorku.
I kompletnym zaskoczeniem jest dla mnie informacja, że to właśnie John Carpenter sam z siebie zabrał głos na temat tej produkcji. W rozmowie z dziennikarzem magazynu GameInformer przyznał, że Dead Space jest jego naturalnym wyborem i chętnie podjąłby się reżyserii tej produkcji.
Bardzo chciałbym podjąć się reżyserii tego filmu. Mówię to tu i teraz - jestem gotowy na to.
A dlaczego akurat gra wyprodukowana przez Visceral?
Wybrałem Dead Space z racji tego, że ma wszystko co trzeba - ludzi, którzy przybywają na opuszczony statek. Coś, co nagle pojawia się na pokładzie i zaczyna zabijać. To coś fantastycznego.
I trzeba przyznać, że pewne skojarzenia z The Thing nasuwają się od razu gdybyśmy połączyli klimat pierwszej odsłony z miejscem akcji ostatniej - trzeciej. Nie mam bladego pojęcia czy Electronic Arts zgodziłoby się na taki projekt, ale osoba Carpentera gwarantowałaby, że Dead Space w kinie by straszył i trzymał przynajmniej dobry poziom.
Więc jeśli EA nie chce zabijać marki - powinno zgłosić się do Carpentera. Pozytywny efekt murowany.