Była tęczowa wyspa, teraz czas na księżyc

Side Quest Studios, które możecie kojarzyć z obu części scrollowanej strzelaniny Soldner X, szykuje się do wydania taktycznego RPG-a w rzucie izometrycznym, osadzonego w realiach fantasy.
Side Quest Studios, które możecie kojarzyć z obu części scrollowanej strzelaniny Soldner X, szykuje się do wydania taktycznego RPG-a w rzucie izometrycznym, osadzonego w realiach fantasy.




Rainbow Moon (bo o nim właśnie mowa) planowany jest na IV kwartał bieżącego roku, w formie wyłączności dla PSN. Sądząc po premierowych screenach możemy spodziewać się ręcznie rysowanego stylu graficznego. Do naszej dyspozycji autorzy przygotowali aż 6 różnych postaci wraz z rozbudowanym systemem rozwoju z uwzględnieniem internetowych statystyk śledzących nasze dokonania. Ukończenie podstawowego wątku fabularnego w Rainbow Moon ma nam zająć około 25 godzin, natomiast licząc też poboczne questy, czas ten wydłużyć się może nawet do 100 godzin. Deweloper chwali się też perfekcyjnym silnikiem, na którym hula Rainbow Moon - gra wyciąga stałe 60 fpsów i praktycznie nie uświadczymy w niej żadnych ekranów loadingowych.