nariko nariko 28.01.2013 13:47
Brytyjski tron już nie należy do Dantego
279V

Brytyjski tron już nie należy do Dantego

W zeszłym tygodniu w brytyjskich wynikach sprzedaży gier wideo brylowało DmC: Devil May Cry. Jak się okazuje, Dante zasiadł na brytyjskim tronie na niezbyt długo - po siedmiu dniach bowiem na podium pojawiła się dobrze nam znana i od dłuższego czasu święcąca triumfy, triada.
W zeszłym tygodniu w brytyjskich wynikach sprzedaży gier wideo brylowało DmC: Devil May Cry. Jak się okazuje, Dante zasiadł na brytyjskim tronie na niezbyt długo - po siedmiu dniach bowiem na podium pojawiła się dobrze nam znana i od dłuższego czasu święcąca triumfy, triada.

1. Call of Duty: Black Ops 2 (Activision)
2. FIFA 13 (EA)
3. Far Cry 3 (Ubisoft)
4. DmC Devil May Cry (Capcom)
5. Assassin's Creed 3 (Ubisoft)
6. Need for Speed: Most Wanted (EA)
7. Just Dance 4 (Ubisoft)
8. Football Manager 2013 (Sega)
9. The Elder Scrolls V: Skyrim (Bethesda)
10. Hitman Absolution (Square Enix)

Cóż, mówi się trudno. Najwyraźniej Brytyjczycy nie zaufali ekipie Ninja Theory na tyle, by ich najnowsze dzieło sprzedawało się na Wyspach niczym ciepłe bułeczki dłużej, niż kilka dni po premierze.

Tagi: Capcom dmc devil may cry Ninja Theory sprzedaż gier wielka brytania