E3 w pigułce - vol. 1

Targi E3 to przede wszystkim gry wideo - to oczywiste. Ale to także dziesiątki tysięcy monitorów wideo, kilometry kabli, setki hostess i miliony dolarów przeznaczone na marketing i wypasione stoiska. Chcecie zobaczyć jak w tym roku prezentowali się najwięksi wydawcy naszej branży?
Targi E3 to przede wszystkim gry wideo - to oczywiste. Ale to także dziesiątki tysięcy monitorów wideo, kilometry kabli, setki hostess i miliony dolarów przeznaczone na marketing i wypasione stoiska. Chcecie zobaczyć jak w tym roku prezentowali się najwięksi wydawcy naszej branży?




To właśnie nasze E3 w pigułce - przeszedłem się po halach targowych, starając się uchwycić nie tylko prezentowane produkcje, ale także najciekawsze elementy wystroju każdego ze stanowisk, mniej i bardziej odjechane. Bez komentarza, bez sztucznych podkładów, tak jak to brzmi i wygląda - abyście mogli poczuć to, czym przez 3 dni żyje kilkadziesiąt tysięcy osób, odwiedzających Convention Center w Los Angeles. Oczywiście możecie liczyć na fragmenty gameplayu z bardzo wielu produkcji, ale także spojrzenia za kulisy, do salek pokazowych, wnętrz wypasionych stoisk, rzut okiem kamery na odjechane aranżacje, hostessy, reklamy, pokazy i wszelkie inne elementy imprezy zwanej krótko E3.
Zapraszam na część pierwszą relacji, która przybliży Wam m.in.
- NOS - ulubiony napój uczestników E3 (bynajmniej nie z powodu smaku),
- stoiska i najciekawsze gry Electronic Arts, Konami, Square Enix, Microsoftu,
- zaplecze stoiska 2K Games i salkę pokazową XCOM,
- taneczne podrygi w licznych miejscach,
- postawnego twardziela w zadumie... i wiele innych ciekawostek.
Część druga wkrótce - PlayStation Vita oraz Wii U w akcji, stoisko Sony, Capcom, Bethesdy i... sami zobaczcie.
Co Wam się podobało najbardziej - poza hostessami NOS - z powyższego materiału?