Kto tworzy tryb multiplayer dla Bioshock: Infinite?

Tryb multiplayer w Bioshock: Infinite to obecnie wielka niewiadoma. Choć nikt oficjalnie tego nie potwierdził, sporo mówi się o tym, że to właśnie on jest powodem opóźnienia daty premiery tej produkcji. Jakby tego było mało, do tej pory nie wiedzieliśmy, czy będzie za niego odpowiadać ekipa Irrational Games, czy też zupełnie inne studio.Tryb multiplayer w Bioshock: Infinite to obecnie wielka niewiadoma. Choć nikt oficjalnie tego nie potwierdził, sporo mówi się o tym, że to właśnie on jest powodem opóźnienia daty premiery tej produkcji. Jakby tego było mało, do tej pory nie wiedzieliśmy, czy będzie za niego odpowiadać ekipa Irrational Games, czy też zupełnie inne studio.
Dzisiaj jednak światło dzienne ujrzała informacja, która może nas naprowadzić na właściwy trop. Studio Digital Extremes, które ma na swoim koncie nie tylko The Darkness II, ale także wieloosobowy wariant rozgrywki do Bioshock 2, potwierdziło, iż poszukiwani są nowi członkowie ekipy:
Jesteśmy pochłonięci tworzeniem kolejnego super tajnego, oczekiwanego i prestiżowego shootera klasy AAA. Możesz dołączyć do naszego zespołu i zaangażować się w tworzenie tej produkcji!




Słowa "prestiżowy" i "oczekiwany" pasują do Bioshock: Infinite jak ulał. Zwrot "super tajny" z kolei idealnie nadawałby się do określenia trybu multiplayer, w którego temacie panuje cisza. Przypadek?