Sony: "Ocenianie PlayStation Vita przed okresem świątecznym jest pomyłką"
Sony wydaje się wreszcie bronić PlayStation Vita i wyciągać powoli marketingowe asy z rękawa. Co wydaje się logicznie z perspektywy zbliżających się premier Assassin's Creed Liberation, a także Need for Speed: Most Wanted, które wygląda prawie tak samo jak wersja na PS3. Jednak tym razem nie będzie stricte o grach, ale przesadnym krytykowaniu konsoli, co według szefa SCE UK - Fergala Gary jest niepotrzebne...Sony wydaje się wreszcie bronić PlayStation Vita i wyciągać powoli marketingowe asy z rękawa. Co wydaje się logicznie z perspektywy zbliżających się premier Assassin's Creed Liberation, a także Need for Speed: Most Wanted, które wygląda prawie tak samo jak wersja na PS3. Jednak tym razem nie będzie stricte o grach, ale przesadnym krytykowaniu konsoli, co według szefa SCE UK - Fergala Gary jest niepotrzebne...
Ocenianie PlayStation Vita przed okresem świątecznym jest niesprawiedliwe. Mamy ogromny budżet na marketing, mamy gry, mamy pomysły. Jest wszystko co trzeba by odnieść sukces. Dlatego lepiej poczekać i ocenić później.
Teoretycznie ma rację, ale jak już kiedyś pisałem i mówiłem, wszystko zależy od tego czy Need for Speed i Assassin's Creed odniosą sukces i dają sygnał, że warto inwestować w Vitę.