Mass Effect 3 połatane

Gry
409V
Mass Effect 3 połatane
Bartek Wiak | 03.10.2012, 22:47
PS3

Już jutro Mass Effect 3 otrzyma największą jak dotąd łatkę naprawiającą ponad 50 znanych problemów. Dodatkowo Mike Gamble zdradził, że wchodzący patch przygotowuje grunt pod dalsze zmiany. Zapoznajcie się z listą wprowadzonych poprawekJuż jutro Mass Effect 3 otrzyma największą jak dotąd łatkę naprawiającą ponad 50 znanych problemów. Dodatkowo Mike Gamble zdradził, że wchodzący patch przygotowuje grunt pod dalsze zmiany. Zapoznajcie się z listą wprowadzonych poprawek

Naprawione błędy:


  • Naprawiono jedną ze wskazówek samouczka, która nie wyświetlała poprawie komendy odłożenia broni.

  • Naprawiono błąd występujący w trybie multiplayer, gdy postać była wyposażona w broń z DLC, które wcześniej zostało usunięte, a ekran wyboru broni nie wyświetlał żadnej broni.

  • Bonus Sabotażu na 6 poziomie - zwiększenie zadawanych obrażeń technologicznych - nie będzie się już nakładał.

  • Naprawiono rzadko występujący crash, który pojawiał się w ostatniej misji podczas wystrzeliwania Cain na Działo Hadesu.

  • Naprawiano błąd powodujący niepoprawne wyświetlanie Paska Obciążenia przy używaniu modyfikacji broni z DLC Ziemia

  • Naprawiono błąd powodujący, że bronie z właściwościami przebijającymi pancerz zadawały mniejsze obrażenia po założeniu modyfikacji przebijających.

  • Spalanie na poziomie 5. od teraz zadaje bonusowe obrażenia zamrożonym i schłodzonym celom.

  • Bonusy Szału Krogańskiego Szturmowca zostały naprawione.

  • Naprawiono cień Shepard, który wcześniej nie pojawiał się, gdy komandor wchodził i wychodził z Atlasa.

  • Naprawiono wychodzenie/rozłączanie z gry, które podczas misji eskortowaniu obiektu powodowało zniknięcie tego obiektu.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu/rozłączeniu w czasie rozgrywki gracz nie mógł wrócić do trybu online bez resetowania gry.

  • Gracze nie mogą już łapać zza osłony Gethów Piro.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie po przeżyciu detonacji Zastoju stawali się nieśmiertelni.

  • Próba założenia dwóch identycznych modyfikacji na jedną broń będzie powodować wyświetlenie komunikatu "slot zajęty".

  • Pasywna moc Egzekutorki Asari na poziomie 3. - bonus do obrażeń i siły mocy - będzie działać prawidłowo.

  • Amunicja dysrupcyjna - zwiększenie obrażeń zadawanych tarczom i barierom ze 100% do 400%.

  • Miotacz Cząstek nie będzie już pobierał amunicji z pudełek na amunicję ani z pylona.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że po użyciu Szarży Biotycznej tuż przed śmiercią gracz nie był w stanie dokończyć rozgrywki.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Banshee blokowały się w czasie ruchów teleportacyjnych.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Egzekutorka Asari nie była w stanie utworzyć Sfery Biotycznej w pobliżu większych przeciwników.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że po upuszczeniu Odzyskiwanego Przedmiotu mógł on przelecieć przez mapę.

  • Po użyciu Pakietu Przetrwania gracz otrzyma 1 sekundę odporności na obrażenia.

  • Zmiany mocy Osobliwość:

    • - Osobliwość nie ma już maksymalnej liczby ładunków, wygaśnie dopiero po upływie ustalonego czasu.

    • - Użycie wybuchu biotycznego na przeciwnikach unoszonych przez Osobliwość, nie spowoduje wygaśnięcia mocy.

    • - Podstawowy czas ładowania mocy zmieniony na 8 sekund.

    • - Podstawowa liczba obrażeń wynosi 100/s, zadawane są one wszystkim przeciwnikom znajdującym się w zasięgu mocy, nawet jeśli nie unoszą się w powietrzu.

    • - Podstawowe ustawienia mocy powodują, że biotyczny wybuch będzie zadawał obrażenia wszystkim celom znajdującym się w zasięgu mocy.

    • - Poziom 3. mocy zmieniony na bonus obrażeń w czasie (wcześniej - czas trwania i zasięg).

    • - Poziom 1. zmieniony na czas trwania Osobliwości (wcześniej - bonus do czasu trzymania w powietrzy i zwiększenie liczby ładunków).

    • - Poziom 5. zmieniony na obrażenia w czasie (wcześniej - zwiększenie zasięgu.).

    • - Poziom 6. od teraz powoduje wybuch biotyczny po wygaśnięciu Osobliwości.



  • Naprawiono błąd, który powodował, że Banshee była w stanie zabijać graczy ze zbyt dużej odległości.

  • Naprawiono błąd, który powodował nieudaną pełną ekstrakcję na Bazie Nefryt, nawet w przypadku, gdy wszyscy gracze znajdowali się w strefie wyznaczonej do ekstrakcji.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że modyfikacja Ultralekkie elementy PM nie wpływała na czas ładowania mocy.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że amunicja drążąca nie była zakładana na drugą wybraną broń.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że punkty talentów wciąż były widoczne po awansowaniu postaci.

  • Przeciwnicy atakujący wręcz będą zawsze ignorować sondy, przynęty, itd.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że prywatne rozgrywki traciły opcje "prywatności" po rozpoczęciu gry,

  • Krysae nie będzie ignorować tarcz przeciwników.

  • Naprawiono niektóre powtarzające się odgłosy broni.

  • Zmiany mocy Strzał Wstrząsowy:

    • - Poziom 3. - bonus do mocy i obrażeń - teraz wpływa na zamrożone i schłodzone cele.

    • - Poziom 5. zmieniony na zwiększenie obrażeń o 50% i zwiększenie zasięgu o 1 metr.

    • - Poziom 6. - obrażenia zadawane istotom organicznym zwiększone ze 100% do 200% przez 10 sekund.



  • Naprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu/rozłączeniu w czasie gry gracz nie mógł wrócić do trybu online bez resetowania gry.

  • Gracze nie mogą już łapać zza osłony Gethów Piro.

  • Naprawiono problem desynchronizacji z klientem wrogów, którzy będąc w Zastoju, przetrwali wybuch biotyczny.

  • Naprawiono problem utraty modyfikacji broni z DLC „Lewiatan podczas przenoszenia postaci do nowej gry.

  • Aktywacja umiejętności Strzelca wyborowego będzie automatycznie przeładowywać broń.

  • Dwa ostatnie rozwinięcia mocy mistrzostwa miecza jednostki N7 Cień będzie stosowało się do obrażeń umiejętności ataku z ukrycia.

  • Naprawiono błąd polegający na zadawaniu obrażeń przez rakiety Atlasów Paladynom N7, nawet jeśli użyli omni-tarczy.

  • Naprawiono automatyczne wskrzeszenie w specyficznym punkcie Bazy Biel.

  • Naprawiono problem ze skrzynkami z amunicją, który blokował możliwość użycia broni po próbie uzupełnienia granatów.

  • Naprawiono problem z karabinem snajperskim Krysae, który nie działał właściwie w rękach członków dryżyny (Pakiet: Ostrzał).

  • Naprawiono pozycję paska zdrowia Skanu Taktycznego na Wyrojonych.

  • Naprawiono problem z wrogami, którzy nadchodzili z zamiarem egzekucji leżącego gracza, ale okazywali łaskę i odchodzili.

  • Naprawiono problem mocy opartych na wyrzucaniu, które okazjonalnie nie osiągały celu nawet jeśli zdawało się, że zderzenie nastąpiło.

  • Udana ekstrakcja będzie nagradzana dziesięcioprocentowym bonusem w kredytach. Nagroda nie dotyczy członków drużyny – to ty musisz przeżyć, by zgarnąć dodatkowe kredyty.

  • Naprawiono problem fal z misją odzyskiwania obiektów, gdzie wejście do wyznaczonej strefy nie zawsze było rozpoznawane jako odzyskanie obiektu.

  • Naprawiono zanik efektu krwawienia, gdy inny gracz używał Pakietu Przetrwania.

  • Naprawiono Przynętę blokująca drabiny członkom drużyny i innym postaciom.

  • Usunięto problem symultanicznego używania krabinka Reegar z mocą Płomiennik przez Vorche.

  • Naprawiono zanik ikon mocy z ekranu bohatera.

  • Naprawiono problem z dialogami Ken/Gabby i Tali/Garrus niewywołującymi się w maszynowni Normandii.

  • Naprawiono błąd, w którym nie wyświetlały się wszystkie karty przy zakupach.

  • Zostaną wprowadzone strzały w głowę w przypadku Behemotów Gethów, Banshee i Brutali zadające 40% dodatkowych obrażeń.

  • Zostaną wprowadzone strzały w port wydechowy znajdujący się na plecach Atlasów zadające 40% dodatkowych obrażeń.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zminimalizowane możliwości nadużyć:

  • pozwalających graczom na bycie nietykalnym i niewidzialnym dla wrogów

  • pozwalającym graczom na używanie rakiet typu Kobra z innych broni.


Zmiany tylko na PS 3:

  • Naprawiono problem, w którym po akceptacji zaproszenie gracz mógł utknąć w ekranie multiplayera poprzez odwiedzenie sklepu z ekranu promocyjnego i wyjście zeń bez zrobienia zakupów

  • Naprawiono błąd krytyczny występujący przy wciskaniu klawisza PS podczas sekwencji ładowania gry

Źródło: własne

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper