Mass Effect 3 połatane
Gry
409V

PS3
Już jutro Mass Effect 3 otrzyma największą jak dotąd łatkę naprawiającą ponad 50 znanych problemów. Dodatkowo Mike Gamble zdradził, że wchodzący patch przygotowuje grunt pod dalsze zmiany. Zapoznajcie się z listą wprowadzonych poprawekJuż jutro Mass Effect 3 otrzyma największą jak dotąd łatkę naprawiającą ponad 50 znanych problemów. Dodatkowo Mike Gamble zdradził, że wchodzący patch przygotowuje grunt pod dalsze zmiany. Zapoznajcie się z listą wprowadzonych poprawek
Naprawione błędy:
- Naprawiono jedną ze wskazówek samouczka, która nie wyświetlała poprawie komendy odłożenia broni.
- Naprawiono błąd występujący w trybie multiplayer, gdy postać była wyposażona w broń z DLC, które wcześniej zostało usunięte, a ekran wyboru broni nie wyświetlał żadnej broni.
- Bonus Sabotażu na 6 poziomie - zwiększenie zadawanych obrażeń technologicznych - nie będzie się już nakładał.
- Naprawiono rzadko występujący crash, który pojawiał się w ostatniej misji podczas wystrzeliwania Cain na Działo Hadesu.
- Naprawiano błąd powodujący niepoprawne wyświetlanie Paska Obciążenia przy używaniu modyfikacji broni z DLC Ziemia
- Naprawiono błąd powodujący, że bronie z właściwościami przebijającymi pancerz zadawały mniejsze obrażenia po założeniu modyfikacji przebijających.
- Spalanie na poziomie 5. od teraz zadaje bonusowe obrażenia zamrożonym i schłodzonym celom.
- Bonusy Szału Krogańskiego Szturmowca zostały naprawione.
- Naprawiono cień Shepard, który wcześniej nie pojawiał się, gdy komandor wchodził i wychodził z Atlasa.
- Naprawiono wychodzenie/rozłączanie z gry, które podczas misji eskortowaniu obiektu powodowało zniknięcie tego obiektu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu/rozłączeniu w czasie rozgrywki gracz nie mógł wrócić do trybu online bez resetowania gry.
- Gracze nie mogą już łapać zza osłony Gethów Piro.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wrogowie po przeżyciu detonacji Zastoju stawali się nieśmiertelni.
- Próba założenia dwóch identycznych modyfikacji na jedną broń będzie powodować wyświetlenie komunikatu "slot zajęty".
- Pasywna moc Egzekutorki Asari na poziomie 3. - bonus do obrażeń i siły mocy - będzie działać prawidłowo.
- Amunicja dysrupcyjna - zwiększenie obrażeń zadawanych tarczom i barierom ze 100% do 400%.
- Miotacz Cząstek nie będzie już pobierał amunicji z pudełek na amunicję ani z pylona.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po użyciu Szarży Biotycznej tuż przed śmiercią gracz nie był w stanie dokończyć rozgrywki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Banshee blokowały się w czasie ruchów teleportacyjnych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Egzekutorka Asari nie była w stanie utworzyć Sfery Biotycznej w pobliżu większych przeciwników.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po upuszczeniu Odzyskiwanego Przedmiotu mógł on przelecieć przez mapę.
- Po użyciu Pakietu Przetrwania gracz otrzyma 1 sekundę odporności na obrażenia.
- Zmiany mocy Osobliwość:
- - Osobliwość nie ma już maksymalnej liczby ładunków, wygaśnie dopiero po upływie ustalonego czasu.
- - Użycie wybuchu biotycznego na przeciwnikach unoszonych przez Osobliwość, nie spowoduje wygaśnięcia mocy.
- - Podstawowy czas ładowania mocy zmieniony na 8 sekund.
- - Podstawowa liczba obrażeń wynosi 100/s, zadawane są one wszystkim przeciwnikom znajdującym się w zasięgu mocy, nawet jeśli nie unoszą się w powietrzu.
- - Podstawowe ustawienia mocy powodują, że biotyczny wybuch będzie zadawał obrażenia wszystkim celom znajdującym się w zasięgu mocy.
- - Poziom 3. mocy zmieniony na bonus obrażeń w czasie (wcześniej - czas trwania i zasięg).
- - Poziom 1. zmieniony na czas trwania Osobliwości (wcześniej - bonus do czasu trzymania w powietrzy i zwiększenie liczby ładunków).
- - Poziom 5. zmieniony na obrażenia w czasie (wcześniej - zwiększenie zasięgu.).
- - Poziom 6. od teraz powoduje wybuch biotyczny po wygaśnięciu Osobliwości.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Banshee była w stanie zabijać graczy ze zbyt dużej odległości.
- Naprawiono błąd, który powodował nieudaną pełną ekstrakcję na Bazie Nefryt, nawet w przypadku, gdy wszyscy gracze znajdowali się w strefie wyznaczonej do ekstrakcji.
- Naprawiono błąd, który powodował, że modyfikacja Ultralekkie elementy PM nie wpływała na czas ładowania mocy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że amunicja drążąca nie była zakładana na drugą wybraną broń.
- Naprawiono błąd, który powodował, że punkty talentów wciąż były widoczne po awansowaniu postaci.
- Przeciwnicy atakujący wręcz będą zawsze ignorować sondy, przynęty, itd.
- Naprawiono błąd, który powodował, że prywatne rozgrywki traciły opcje "prywatności" po rozpoczęciu gry,
- Krysae nie będzie ignorować tarcz przeciwników.
- Naprawiono niektóre powtarzające się odgłosy broni.
- Zmiany mocy Strzał Wstrząsowy:
- - Poziom 3. - bonus do mocy i obrażeń - teraz wpływa na zamrożone i schłodzone cele.
- - Poziom 5. zmieniony na zwiększenie obrażeń o 50% i zwiększenie zasięgu o 1 metr.
- - Poziom 6. - obrażenia zadawane istotom organicznym zwiększone ze 100% do 200% przez 10 sekund.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu/rozłączeniu w czasie gry gracz nie mógł wrócić do trybu online bez resetowania gry.
- Gracze nie mogą już łapać zza osłony Gethów Piro.
- Naprawiono problem desynchronizacji z klientem wrogów, którzy będąc w Zastoju, przetrwali wybuch biotyczny.
- Naprawiono problem utraty modyfikacji broni z DLC „Lewiatan podczas przenoszenia postaci do nowej gry.
- Aktywacja umiejętności Strzelca wyborowego będzie automatycznie przeładowywać broń.
- Dwa ostatnie rozwinięcia mocy mistrzostwa miecza jednostki N7 Cień będzie stosowało się do obrażeń umiejętności ataku z ukrycia.
- Naprawiono błąd polegający na zadawaniu obrażeń przez rakiety Atlasów Paladynom N7, nawet jeśli użyli omni-tarczy.
- Naprawiono automatyczne wskrzeszenie w specyficznym punkcie Bazy Biel.
- Naprawiono problem ze skrzynkami z amunicją, który blokował możliwość użycia broni po próbie uzupełnienia granatów.
- Naprawiono problem z karabinem snajperskim Krysae, który nie działał właściwie w rękach członków dryżyny (Pakiet: Ostrzał).
- Naprawiono pozycję paska zdrowia Skanu Taktycznego na Wyrojonych.
- Naprawiono problem z wrogami, którzy nadchodzili z zamiarem egzekucji leżącego gracza, ale okazywali łaskę i odchodzili.
- Naprawiono problem mocy opartych na wyrzucaniu, które okazjonalnie nie osiągały celu nawet jeśli zdawało się, że zderzenie nastąpiło.
- Udana ekstrakcja będzie nagradzana dziesięcioprocentowym bonusem w kredytach. Nagroda nie dotyczy członków drużyny – to ty musisz przeżyć, by zgarnąć dodatkowe kredyty.
- Naprawiono problem fal z misją odzyskiwania obiektów, gdzie wejście do wyznaczonej strefy nie zawsze było rozpoznawane jako odzyskanie obiektu.
- Naprawiono zanik efektu krwawienia, gdy inny gracz używał Pakietu Przetrwania.
- Naprawiono Przynętę blokująca drabiny członkom drużyny i innym postaciom.
- Usunięto problem symultanicznego używania krabinka Reegar z mocą Płomiennik przez Vorche.
- Naprawiono zanik ikon mocy z ekranu bohatera.
- Naprawiono problem z dialogami Ken/Gabby i Tali/Garrus niewywołującymi się w maszynowni Normandii.
- Naprawiono błąd, w którym nie wyświetlały się wszystkie karty przy zakupach.
- Zostaną wprowadzone strzały w głowę w przypadku Behemotów Gethów, Banshee i Brutali zadające 40% dodatkowych obrażeń.
- Zostaną wprowadzone strzały w port wydechowy znajdujący się na plecach Atlasów zadające 40% dodatkowych obrażeń.
Dalsza część tekstu pod wideo

Kontroler GENESIS Mangan 300 Czarny
0 zł
Kup teraz
129 zł

Konsola MY ARCADE DGUNL-4119
0 zł
Kup teraz
99.9 zł

Stacja ładująca SUBSONIC SA5708 PlayStation Portal LED
-20 zł
Kup teraz
79.99 zł

Torba THE NOBLE COLLECTION The Great Wave of Kanagawa MAP2490
0 zł
Kup teraz
29.99 zł
- pozwalających graczom na bycie nietykalnym i niewidzialnym dla wrogów
- pozwalającym graczom na używanie rakiet typu Kobra z innych broni.
Zmiany tylko na PS 3:
- Naprawiono problem, w którym po akceptacji zaproszenie gracz mógł utknąć w ekranie multiplayera poprzez odwiedzenie sklepu z ekranu promocyjnego i wyjście zeń bez zrobienia zakupów
- Naprawiono błąd krytyczny występujący przy wciskaniu klawisza PS podczas sekwencji ładowania gry