"Nowa jakość dla gier z otwartym światem"
Na tegorocznych targach Tokyo Game Show nie mogło oczywiście zabraknąć ekipy Hideo Kojimy i ich najnowszego dzieła, czyli Metal Gear Solid: Ground Zeroes. Twórcy podzielili się z nami kolejnymi, interesującymi informacjami na temat tej produkcji. Gra wprowadzi powiew świeżości nie tylko do serii, ale i do całego gatunku.Na tegorocznych targach Tokyo Game Show nie mogło oczywiście zabraknąć ekipy Hideo Kojimy i ich najnowszego dzieła, czyli Metal Gear Solid: Ground Zeroes. Twórcy podzielili się z nami kolejnymi, interesującymi informacjami na temat tej produkcji. Gra wprowadzi powiew świeżości nie tylko do serii, ale i do całego gatunku.
Jak donoszą nasi koledzy z portalu PPE.pl:
- w grze zawierać się będzie wiele otwartych przestrzeni w stylu GTA, między którymi będziemy przemieszczać się helikopterem;
- nie licząc momentów, w których używać będziemy helikoptera, na ekranie nie ujrzymy napisu "loading";
- wspomniane loadingi będę oczywiście istniały, zostaną one jednak zakamuflowane we właściwej rozgrywce;
- miejscówka, jaką mogliśmy zobaczyć w zwiastunie, jest w gruncie rzeczy mała - pozostałe są znacznie większe;
- zmienność pory dnia to kolejne novum w serii, jakie uwzględnia nowa część;
- zanim silnik FOX Engine zostanie użyty w innych tytułach, twórcy zamierzają najpierw ustanowić Ground Zeroes nową jakość w dziedzinie gier z otwartym światem.
Trzeba przyznać, że wiadomości te nastrajają niezmiernie optymistycznie. Nic tylko czekać, a potem grać, grać i jeszcze raz grać!