Transformers: Fall of Cybertron w pigułce!

Gry
774V
Transformers: Fall of Cybertron w pigułce!
Kuba Kleszcz | 19.08.2012, 12:00

Po słabym Dark of the Moon i całkiem udanym War for Cybertron czeka nas kolejna odsłona serii Transformers, której ojcowie mają dużo do udowodnienia wszystkim wiernym fanom. Tym razem nie są sami, a ukazane materiały nastrajają bardzo optymistycznie. Czego możemy się spodziewać po Fall of Cybertron?Po słabym Dark of the Moon i całkiem udanym War for Cybertron czeka nas kolejna odsłona serii Transformers, której ojcowie mają dużo do udowodnienia wszystkim wiernym fanom. Tym razem nie są sami, a ukazane materiały nastrajają bardzo optymistycznie. Czego możemy się spodziewać po Fall of Cybertron?

Nadchodzi Fall of Cybertron. Co wiemy?

Dalsza część tekstu pod wideo



-->

Akcja rozgrywa się w wielkim, mechanicznym, ruchomym mieście Metroplex.

--> Tryb dla pojedynczego gracza będzie o wiele bardziej efektowny i intensywny, czego zapewnienie było głównym problemem poprzednich odsłon serii.

--> Zabraknie trybu kooperacji. Twórcy tłumaczą to położeniem nacisku na głębię i fabułę rozgrywki, czego nie można było zrobić przy obecności trybu dla dwóch graczy. Obecność tego trybu w poprzednich częściach, wg twórców, przyczyniła się do porażki marki, zatem jej istnienie było najdłużej i najciężej dyskutowaną kwestią.

--> Już po demie obecnym na PSS można śmiało powiedzieć, że rozgrywka nie będzie liniowa. Transformersy słyną z możliwości zmieniania się w pojazdy, dlatego możemy jako Autobot prowadzić akcję na ziemi, ale możemy też transformować się np. w helikopter i rozprawić się z przeciwnikami z powietrza, lub po prostu przenieść się na wyższe budowle poziomu.

--> Pojawi się multiplayer, przy którego tworzeniu pomogają panowie ze studia Treyarch. Ich pomoc ma zapewnić lepszy system levelowania oraz odpowiednie funkcjonowanie trybu dla wielu graczy.

httpvh://youtu.be/WonX4ifRYR8

--> High Moon Studios zapewnia, że obecność Treyarch nie wymusi na nich porzucenia swoich pomysłów na styl rozgrywki, których kurczowo się trzymają.

--> W trybie wieloosobowym twórcy również udostępnili możliwość przemiany w pojazd, co z pewnością urozmaici rozgrywkę, a model grania Autobotem lub jego transformacją ma duży potencjał, aby wybić się z tłumu premier poprzez niecodzienny gameplay.

--> Nasze Autoboty będą mogły zostać poddane szerokim możliwościom customizacji postaci. Będziemy w stanie zmienić kolor i wygląd naszego ciała, samej głowy czy pojazdu. Przywiązano nawet uwagę do możliwości zmiany rodzaju lakieru, którym pokryty będzie nasz Transformer.

--> High Moon Studios jest świadome popełnionych błędów z War of Cybertron, gdzie w marnym multiplayerze nie udało im się stworzyć społeczności, będącej ważną częścią planowanego sukcesu. Twórcy zapewniają, że tym razem będzie on silną częścią gry, o której będzie można mówić w samych superlatywach.

--> W trybie dla wielu graczy dostępne będą cztery klasy rozwoju postaci: Titan, Destroyer, Infiltrator i Scientist, a po szczegóły i obszerną galerię, zawierającą również screeny z multiplayera i customizacji, zapraszam tutaj.

httpvh://youtu.be/Gh2gJLrOxzQ

--> Jeżeli ktoś stęsknił się za Dino Botami, to może zacząć ocierać łezki w kącikach oczu, bowiem i w Fall of Cybertron ich nie zabraknie. W skrócie, Dino Boty to wielkie boty, wykreowane na podobieństwo dinozaurów, które potrafią uraczyć wrogów srogą dawką ognia z paszczy.

--> Od 31 lipca można pobrać demo Transformers: Fall of Cybertron. Osobiście nie miałem wcześniej styczności z serią, a dowiedziawszy się, że czeka mnie zapowiedź najnowszej odsłony, prędko dodałem demo gry do listy ściągania i... zostałem oczarowany. Jeżeli jesteście takimi sceptykami względem dema T:FoC jak ja, to czym prędzej zróbcie to samo, bo czeka was niezła niespodzianka.

--> Fall of Cybertron celuje w dorosłych odbiorców. High Moon Studios planowało zerwać z niezbyt dorosłymi filmami i oddaje hołd komiksom. Dorosłość gry widać już po filmikach i sposobie ich zrealizowania, w których zdecydowano się zerwać z wieloma "nawykami" serii.

--> Zamawiając grę przedpremierowo za granicą, otrzymamy następujące bonusy (cytat pochodzi z zaprzyjaźnionego serwisu PPE.pl):

- GAME: kod do odblokowania G1 RETRO PACK - możliwość zagrania jako Optimus Prime znany z serialu animowanego z 1980 roku (skin zarówno do multi jak i singla), inspirowany G1 Megatron Gun oraz Shockwave Blast Cannon do kampanii dla pojedynczego gracza.

- PLAY: kod odblokowujący SWOOP - możliwość zmiany w Dinobota oraz latania i atakowania przeciwników z powietrza.

- Shopto oraz inne sklepy: kod odblokowujący skin G2 BRUTICUS w kampanii dla pojedynczego gracza, posiadający żywe kolory, wzorowany na klasycznym Bruticusie z serii zabawek.

--> Premiera pierwotnie miała się odbyć 28. sierpnia, jednak zdecydowano się na jej przyspieszenie (dość niebywała sytuacja) i swoje łapki na pudełkach z grą położymy już 21. sierpnia w USA i 24. sierpnia na terenie Europy. [Chomik]

 

PROGNOZA PS3SITE


Źródło: własne

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper