"Nieobecność serii Total War na konsolach to kwestia mocy, nie sterowania"

Gry
3158V
"Nieobecność serii Total War na konsolach to kwestia mocy, nie sterowania"
VergilDH | 14.07.2012, 15:00
Mike Simpson

, szef studia Creative Assembly odpowiedzialnego za serię Total War, stwierdził w rozmowie z redaktorami serwisu Eurogamer, iż nieobecność tego cyklu na konsolach to nie wina sterowania, lecz... mocy.Mike Simpson, szef studia Creative Assembly odpowiedzialnego za serię Total War, stwierdził w rozmowie z redaktorami serwisu Eurogamer, iż nieobecność tego cyklu na konsolach to nie wina sterowania, lecz... mocy.

Jak mówił:

Dalsza część tekstu pod wideo
Total War na konsolach... powodem, dla którego te gry na nie nie trafiają, nie jest sterowanie. Fakt, to trudny do rozwiązania problem designerski, by umożliwić kontrolowanie takiej gry przy pomocy pada. Jego rozwiązanie wymaga jednak wyłącznie kreatywnego myślenia. Nie możemy niestety dopasować pól bitwy, na których walczą dziesiątki tysięcy żołnierzy, do żadnej z konsol. To by nie działało - nie możesz przecież wlać galonu paliwa do małego garnka. Jeśli w przyszłości niektóre przeszkody znikną, wtedy oczywiście otworzą się przed nami różne możliwości.

Warto nadmienić, że ekipa Creative Assembly dostarczyła konsolowym graczom nie tylko Spartan: Total Warrior na PlayStation 2, lecz również Viking: Battle for Asgard, które zostało wydane na PlayStation 3. Niemniej, to były "tylko" gry akcji, a nie rozbudowane gry strategiczne...

Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper