"Liniowość czasami jest nieodzowna"

ze studia Crytek postanowił usprawiedliwić liniową rozgrywkę, która coraz częściej jest elementem współczesnych gier wideo. Według niego bowiem, czasami prowadzenie gracza za rękę jest po prostu konieczne.Rasmus Hojengaard ze studia Crytek postanowił usprawiedliwić liniową rozgrywkę, która coraz częściej jest elementem współczesnych gier wideo. Według niego bowiem, czasami prowadzenie gracza za rękę jest po prostu konieczne.
Jak mówi:
Czasami obecność liniowej ścieżki jest usprawiedliwiona. Tylko tak można bowiem sprawić, by gracz znalazł się w określonym miejscu i czasie, będąc świadkiem spektakularnych chwil.



Nie mogło oczywiście zabraknąć drobnej pochwały trzeciego Crysisa...
W Crysis 3 łączymy najlepsze elementy z poprzednich odsłon serii, jednocześnie wierząc, że uda nam się uniknąć rzeczy, które nie załapały.
Pytanie tylko, czy taki sposób prowadzenia rozgrywki wciąż podoba się graczom. Jak to jest w Waszym przypadku? Wolicie gry o otwartej, czy zamkniętej strukturze?