House: "Nowe marki to dla nas absolutny priorytet"
Gracze chcą nowych marek, choć bardzo często zdarza się, że gdy takowa wejdzie już do sprzedaży, najzwyczajniej w świecie nie darzą jej zbyt wielkim zaufaniem. Andrew House z Sony twierdzi jednak, że wprowadzanie na rynek zupełnie nowych tytułów jest dla japońskiej firmy absolutnym priorytetem.Gracze chcą nowych marek, choć bardzo często zdarza się, że gdy takowa wejdzie już do sprzedaży, najzwyczajniej w świecie nie darzą jej zbyt wielkim zaufaniem. Andrew House z Sony twierdzi jednak, że wprowadzanie na rynek zupełnie nowych tytułów jest dla japońskiej firmy absolutnym priorytetem.
Jak mówi:
Zawsze wiedzieliśmy, że siłą naszą platformy jest symbioza pomiędzy jej stworzeniem, a umacnianiem zupełnie nowymi doświadczeniami. Kolejnym krokiem jest wzmacnianie samych doświadczeń, co daje nadzieję na długowieczność platformy.
W przyszłym roku Sony zamierza wprowadzić do sprzedaży dwie nowe marki - Beyond i The Last of Us. W zasadzie już teraz można powiedzieć, że to murowane hity - słowom zachwytu nad nimi nie ma bowiem końca (nawet jeśli dzieło Naughty Dog będzie określane mianem festiwalu skryptów, a produkcja Quantic Dream - festiwalu QTE...).