Kolejna generacja jest bliżej niż nam się wydaje

Gry
346V
Kolejna generacja jest bliżej niż nam się wydaje
Paweł Musiolik | 31.05.2012, 14:00

Unreal Engine 4? Zapomnijcie o nim. CryEngine 3? Nah. Frostbite w nowszej wersji? To też nie to. O co chodzi? O Outerra Engine, silnik, który powstał po to, by jak najrealniej oddać zachowanie trawy i wszelakiej roślinności w grach. Co prawda materiały pochodzą z bardzo wczesnej wersji silnika, ale i tak robią ogromne wrażenie...Unreal Engine 4? Zapomnijcie o nim. CryEngine 3? Nah. Frostbite w nowszej wersji? To też nie to. O co chodzi? O Outerra Engine, silnik, który powstał po to, by jak najrealniej oddać zachowanie trawy i wszelakiej roślinności w grach. Co prawda materiały pochodzą z bardzo wczesnej wersji silnika, ale i tak robią ogromne wrażenie...

Poniżej mamy trzy nagrania wideo. Pierwsze prezentuje animację trawy w wersji testowej, drugi skupia się ogółem na tym jak wygląda i jak zachowuje się renderowana zieleń, a na samym końcu mamy całą planetę. Oglądać w HD, bo warto. Jeśli kolejna generacja pójdzie w tym kierunku to ja jestem za.

httpvh://youtu.be/9BY-lLSiYbc

httpvh://youtu.be/pdMaFWGLxKE

httpvh://youtu.be/R_zjEOzIi2o

Źródło: własne

Komentarze (53)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper