Infinity Ward: "Chcemy, by sukces odniosło nie tylko CoD: Modern Warfare 3, ale również trzeci Battlefield..."

W tym momencie "przeciętny Kowalski" zakrztusi się pitą właśnie herbatą i wydusi z siebie jedynie: "że co!?". Okazuje się jednak, że producenci Call of Duty: Modern Warfare 3 upatrują w sukcesie produkcji swojej, jak i konkurencji, święta kultywowanej w branży filozofii od momentu wydania na rynek pierwszego Modern Warfare. Przy okazji, w rozwinięciu publikujemy także pierwsze oceny dla najnowszego CoD, jak i kolejny rekord, który pobiło Modern Warfare 3...W tym momencie "przeciętny Kowalski" zakrztusi się pitą właśnie herbatą i wydusi z siebie jedynie: "że co!?". Okazuje się jednak, że producenci Call of Duty: Modern Warfare 3 upatrują w sukcesie produkcji swojej, jak i konkurencji, święta kultywowanej w branży filozofii od momentu wydania na rynek pierwszego Modern Warfare. Przy okazji, w rozwinięciu publikujemy także pierwsze oceny dla najnowszego CoD, jak i kolejny rekord, który pobiło Modern Warfare 3...
Po pierwsze, jak twierdzi Mark Rubin z Infinity Ward:
Zastanówcie się. Jeżeli obie gry odniosą sukces, a mowa tutaj o Modern Warfare 3 i Battlefield 3, będzie lepiej nie tylko dla nas, ale i całej branży elektronicznej rozrywki. Chcemy, by obie gry odniosły komercyjny sukces i zmiotły konkurencję z powierzchni ziemi. Dlaczego? Bo dzięki temu będziemy zdopingowani do tego, by tworzyć jeszcze lepsze gry, jeszcze celniej trafiające w gusta milionów klientów z całego świata. Najważniejsi są gracze. To właśnie oni będą grać w oba tytuły, które, umówmy się już teraz, są po prostu świetne. Najważniejsze jednak, że my mamy szacunek do ludzi z DICE i jesteśmy ich kolegami. Wierzcie nam, to nie jest tak, że nienawidzimy się, tak jak próbuje to przedstawić marketing Electronic Arts. To wyłącznie element kampanii reklamowej...




Jeżeli chodzi z kolei o sprawę kolejnego "rekordu", który pobiło Modern Warfare 3 to... cóż, chodzi oczywiście o ilość zamówień przedpremierowych. I mimo, że konkretnych liczb jeszcze nie ma, albowiem gra trafiła do sklepów dopiero dzis, w branży plotkuje się aż o 9 milionach zamówień przedpremierowych.
Jak wyznała Anna-Marie Mason, rzecznik popularnej sieci sprzedażowej GAME:
Call of Duty: Modern Warfare 3 to najchętniej pre-orderowany tytuł w całej długoletniej historii istnienia naszej sieci sklepów. Produkcja pobiła pod tym względem na łeb i na szyję Call of Duty: Black Ops, będącego dotychczas liderem owego rankingu...
Na sam koniec garść ocen dla Call of Duty: Modern Warfare 3, które wystawione zostały przez anglojęzyczne media. Co ciekawe, średnia jest wyraźnie wyższa, niż konkurencyjnego Battlefield 3, oscylując w granicach 90-91%, podczas gry tytuł DICE osiągnął jak na razie pułap 83-84%. Szczegółowe dane poniżej.
Przegląd ocen dla Call of Duty: Modern Warfare 3:
Eurogamer – 8/10
Destructoid – 9.5/10
IGN – 9/10
GiantBomb – 4/5
Edge – 9/10
1UP – 9-/10
Videogamer – 9/10
Joystiq – 4.5/5
CVG – 9/10
Game Informer – 9/10
Digital Spy – 4/5
PSU – 9/10
Everyeye.It – 9/10
Gamer.no – 7/10
Xboxygen – 3/5
Eurogamer.de – 9/10
Metro – 9/10
The Guardian – 5/5
GameTrailers – 9.3/10
Play3.de – 8.5/10
OPM UK – 9/10
The Telegraph – 5/5
Eurogamer.cz – 9/10
GameSpot – 8.5/10
PlayNation.De – 4/5