Activision: "Fani Call of Duty to najbardziej zaangażowane skurczybyki na świecie!" (ale płacić i tak będą)

Pracownicy Activision w końcu otwarcie przyznają to, co gracze wiedzą już od lat. Fani Call of Duty to ludzie, którzy skłonni są zapłacić bowiem najwięcej pieniędzy za możliwość grania w ich ulubioną grę, nawet w porównaniu do hiper-popularnych ostatnimi miesiącami gier przeglądarkowych na Facebooku...Pracownicy Activision w końcu otwarcie przyznają to, co gracze wiedzą już od lat. Fani Call of Duty to ludzie, którzy skłonni są zapłacić bowiem najwięcej pieniędzy za możliwość grania w ich ulubioną grę, nawet w porównaniu do hiper-popularnych ostatnimi miesiącami gier przeglądarkowych na Facebooku...
Jak potwierdził bowiem Eric Hirschberg z Activision:
Seria Call of Duty, patrząc średnio, ma więcej graczy płącących w Sieci niż jakakolwiek inna gra na Facebooku, gdzie przecież bardzo znaczące są mikrotransakcje. Miłośnicy naszej serii płacą też, również uśredniając, więcej niż przeciętny gracz na wymienionym przeze mnie serwisie społecznościowym. Co jednak najważniejsze, miłośnicy Call of Duty to najbardziej zaangażowane skurczybyki, jakich kiedykolwiek widziałem! Procentowo miesięczna liczba osób grających w Call of Duty jest dużo większa, aniżeli w trzech najpopularniejszych grach na Facebooku łącznie!




Bójcie się więc miłośnicy Call of Duty, gdyż Bobby Kotick wie, że "coś się z Wami dzieje" i nie przepuści kolejnej okazji, chociażby wprowadzając społecznościową usługę Call of Duty: Elite, byście musieli płacić. Płacić. PŁACIĆ! Muahahahahaha...