Ken Levine: "Nie chcemy tworzyć najlepszego tech-dema"

Gry
342V
Ken Levine: "Nie chcemy tworzyć najlepszego tech-dema"
Paweł Musiolik | 19.07.2011, 09:59
PS3

Twórca Bioshocka Infinite wydaje się podchodzić do swojego produktu bardzo zdrowo. Nie ma tutaj głupich przechwałek o najlepszej grafice czy cokolwiek z tym związane. W wywiadzie dla NowGamer producent gry, Ken Levine podzielił się ciekawą uwagą na temat gry...Twórca Bioshocka Infinite wydaje się podchodzić do swojego produktu bardzo zdrowo. Nie ma tutaj głupich przechwałek o najlepszej grafice czy cokolwiek z tym związane. W wywiadzie dla NowGamer producent gry, Ken Levine podzielił się ciekawą uwagą na temat gry...

Jak sam powiedział:

"Nawet nie chcę myśleć o Bioshock Infinite w spektrum bycia najlepszym albo innych radykalnych stwierdzeń. Tutaj raczej chodzi o to, co kreatywnego w grze jest i jak technologia pozwoliła nam to stworzyć.

Nie chcemy tworzyć najlepszego tech dema. Raczej zostajemy przy stanowisku "Czego potrzebujemy, by 'sprzedać' historię o latającym świecie?"

To ważne mieć za sobą dobrą technologię by wspierać wydarzenia wizualne i to co się dzieje, sądzę, że nasz model świetlny kieruje się w stronę technologii. W kategoriach mocy nie sądzę, że użyte oświetlenie może być czymś, co będzie ekscytować graczy. Myślę, że to jedna z tych rzeczy o której wiedzą mniej lub niewiele."
Dalsza część tekstu pod wideo

Nie ukrywam, że takie podejście mi się podoba i mimo tego, że gra wygląda świetnie, to zachowuje klimat i może dostarczyć nam świetnej historii. Brawo Irrational Games i panie Levine za podejście.

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper