SKLEP
admin admin 24.07.2010 08:12
Duchowy spadkobierca TES-a nadchodzi!
1146V

Duchowy spadkobierca TES-a nadchodzi!

Kingdoms of Amalur: Reckoning - taki tytuł będzie nosić wyczekiwany przez fanów serii The Elder Scrolls nowy RPG, nad którym piecze obierze Ken Rolston, główny projektant trzeciej i czwartej części TES-a. Co znajdziecie w rozwinięciu? Najświeższe informacje, pokaźną galerię (pierwsze screenshoty (!) i concept arty) i trailer - zapraszam serdecznie!

Kingdoms of Amalur: Reckoning - taki tytuł będzie nosić wyczekiwany przez fanów serii The Elder Scrolls nowy RPG, nad którym piecze obierze Ken Rolston, główny projektant trzeciej i czwartej części TES-a.
Co znajdziecie w rozwinięciu? Najświeższe informacje, pokaźną galerię (pierwsze screenshoty (!) i concept arty) i trailer - zapraszam serdecznie!

Dla mnie samego chyba najważniejszym faktem pozostaje to, że gra będzie, podobnie jak seria TES, skierowana do pojedynczego gracza - ostatnio w branży aż huczało od plotek na temat MMO od Bethesdy. Za produkcję Kingdoms of Amalur: Reckoning odpowiedzialne jest 38 Studios, które nie może się jeszcze pochwalić własnym, developerskim portfolio. Ale to nic: do współpracy zaproszono znanego pisarza R. A. Salvatore, który będzie odpowiedzialny za uniwersum gry oraz rysownika Todda McFarlane'a, którego prace możecie obejrzeć m.in. w niżej zamieszczonej galerii. Taki zespół daje nadzieję na ponadprzeciętna produkcję. A teraz najważniejsze: Reckoning będzie dostępny na platformy PS3, X360 i PC jesienią 2011 roku.


Jak na razie nie znamy zbyt wielu szczegółów dotyczących historii przedstawionej w grze. Ale dysponujemy strzępkami informacji: "bohater wywija się śmierci, odkrywa tajemnice przeszłości i walczy o uratowanie świata". Być może kluczem do zagadki jest tu angielskie słowo "reckoning", które można interpretować jako rachunek życia, biorąc pod uwagę cytowane wyżej stwierdzenie.


Ze wstępnych zapowiedzi wynika, że gra ma nawiązywać do najlepszych wzorców RPG, oferując m.in.: otwartą rozgrywkę, intrygującą fabułę, szerokie możliwości kustomizacji postaci oraz dynamiczny system walki pod pełną kontrolą, "jakiego jeszcze nie widzieliśmy w tym gatunku".


Developer zaznacza, że Alamur to prawdziwie magiczna kraina - i to widać na zaprezentowanych materiałach graficznych; pierwsze screeny prezentują się świetnie! Ponadto światło dzienne ujrzał trailer:


[Obiekt musi mieć rozszerzenie SWF. Kod zablokowany]


Do źródła [oficjalna strona gry]

Tagi: concept art galeria Kingdoms of Amalur: Reckoning teaser trailer wideo