Cubic Ninja wywróci 3DS-a

Wszyscy, którzy doświadczyli już własnoręcznie zabaw z 3DS-em, są zgodni w jednym: chociaż trójwymiar prezentuje się efektownie, brak na razie nowatorskich gier, ukazujących potencjał tego sprzętu. Czy nowa gra logiczna Ubisoftu będzie pierwszą z nich?
Wszyscy, którzy doświadczyli już własnoręcznie zabaw z 3DS-em, są zgodni w jednym: chociaż trójwymiar prezentuje się efektownie, brak na razie nowatorskich gier, ukazujących potencjał tego sprzętu. Czy nowa gra logiczna Ubisoftu będzie pierwszą z nich?




Na pierwszy rzut oka jak najbardziej jest na to szansa - ale jednocześnie ten sam rzut oka może być bardzo mylący. Bo póki co patrzycie na Cubic Ninja na monitorze komputera - ale jeśli zdamy sobie sprawę, że ta gra pełna zagadek logicznych i puzzli może być efektownie i pomysłowo kontrolowana wychyleniami kieszonsolki, szybko przychodzi wniosek, że to przecież kłóci się z efektem 3D, który wymaga nieruchomego trzymania sprzętu przed oczami. I ten problem może niestety napotkać większość gier, które będą chciały w efektowny sposób zaprząc do pracy wbudowany żyroskop. Albo nowatorska zabawa - albo 3D, bo jedno z drugim nie może iść w parze.
Cubic Ninja ukaże się latem br. i zaoferuje ponad 100 poziomów pełnych labiryntów, zagadek logicznych i niebezpieczeństw, które przechodzić będziemy tytułowym "pixelowatym ninjasem", korzystając z wbudowanego żyroskopu. Dostaniemy też możliwość tworzenia własnych leveli oraz dzielenia się nimi online z innymi graczami. Do Sieci będzie można także wrzucać własne "duchy", obrazujące przechodzenie poszczególnych etapów. Dla zachowania efektu 3D będzie też opcja tradycyjnej kontroli analogiem - ale czy wtedy gra wciąż będzie tak atrakcyjna? Zobaczcie jak podniecają się zabawą skośnookie panienki... a potem zajrzyjcie do galerii.