nariko nariko 12.03.2010 11:36
Gameplay z króla Beat'em up'ów
457V

Gameplay z króla Beat'em up'ów

Serwis 1up zaprezentował dość obszerny zapis rozgrywki z Final Fight: Double Impact. Widać po nim, że gra bazuje na automatowej wersji gry, choć posiada lekko zremiksowane utwory muzyczne (chyba na minus, niestety). Nie wiem czy to złudzenie optyczne, ale gra jakby działa wolniej niż oryginał (być może to kwestia nagrania) Co więcej, w grze otrzymamy do wyboru kilka trybów widoku, m.in. "wypukły" monitor z salonu arcade, efekt telewizora SD oraz panoramiczne "rozciągnięcie" dla potrzeb HDTV. W rozwinięciu gameplay z odświeżonego Final Fight jak i również Magic Sword, który wejdzie w skład pakietu.


Serwis 1up zaprezentował dość obszerny zapis rozgrywki z Final Fight: Double Impact. Widać po nim, że gra bazuje na automatowej wersji gry, choć posiada lekko zremiksowane utwory muzyczne (chyba na minus, niestety). Nie wiem czy to złudzenie optyczne, ale gra jakby działa wolniej niż oryginał (być może to kwestia nagrania) Co więcej, w grze otrzymamy do wyboru kilka trybów widoku, m.in. "wypukły" monitor z salonu arcade, efekt telewizora SD oraz panoramiczne "rozciągnięcie" dla potrzeb HDTV. W rozwinięciu gameplay z odświeżonego Final Fight jak i również Magic Sword, który wejdzie w skład pakietu.


[Obiekt musi mieć rozszerzenie SWF. Kod zablokowany]

[Obiekt musi mieć rozszerzenie SWF. Kod zablokowany]


Tagi: Capcom double impact final fight final fight double impact gameplay gra gry hdtv kilka magic sword nim ps store psn